Toon posts:

[Win2k] toetsenbord werkt niet goed onder IE en OE *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum,

Ik heb een computerprobleempje wat ik maar niet kan tackelen; sinds een paar dagen kan ik mijn toetsenbord alleen nog maar gebruiken in MS Office programma`s als Word en Excel. In Outlook Express 6.0 en Internet Explorer 6.0 zitten al mijn toetsenbord karakters op een andere plek en niet onder de juiste toets, gebruik is daarmee onmogelijk in deze 2 programma`s, tot een paar dagen geleden ging het nog prima., ik heb geen idee wat er plotseling veranderd is.

Al de gebruikelijke oplossingen heb ik al geprobeerd; toetsenbord instellingen staan op Nederlands (Verenigde Staten internationaal), opnieuw geinstalleerd met orginele driver van Logitech, PC op virussen gechecked met de laatste update van Norton 2003, de hardware instellingen geven het juiste toetsenbord (fabrikant en type) aan etc. etc.

De PC werkt verder naar wens en alles doet het verder goed.
Ik heb Windows 2000 Pro (SP3), Logitech Internet navigator Keybord

Wie kan me helpen?

Groet, Quaestrix

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:41

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Misschien dat er ergens een conflict op treed. Verwijder het toetsenbord in het configuratiescherm. Als je opstart dan gebruikt windows automatisch de standaard toetsenbord instellingen. Dan kan je de Logitech drivers installeren.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
je moet even als je op die andere applicaties zit onderin in de taakbalk kijken en zorgen dat da blauwe vierkantje EN erin staat en niet NL, dit veranderd bij het switchen van applicatie

CISSP! Drop your encryption keys!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05
laurens0619 schreef op 13 August 2003 @ 21:46:
je moet even als je op die andere applicaties zit onderin in de taakbalk kijken en zorgen dat da blauwe vierkantje EN erin staat en niet NL, dit veranderd bij het switchen van applicatie
Hij heeft zijn instellingen al nagekeken. Ik neem aan dat hij nu ook maar één toetsenbord-taal heeft ingesteld, zodat er niets te switchen valt.

En hij staat bij mij op NL, werkt prima hier. Misschien doet NL bij jou iets fout, maar dat is niet zomaar door te trekken naar alle gebruikers...

Punctuality is the politeness of kings

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Titel aangepast, zie Stap 3 van het stappenplan: Software Algemeen - Policy

Verwijderd

probeer het toetsenbord in configscherm weg te halen opnieuw op te starten en dan even een nieuwe driver down te loaden van logitech.com...

succes en weer plezier met typen :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:49
nooit iets zomaar aannemen. Dus: alle andere taalinstellingen verwijderen, waarschijnlijk zegt hij dat dat niet kan, dan ook eerst nog even rebooten

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op 13 August 2003 @ 21:51:
[...]

nooit iets zomaar aannemen. Dus: alle andere taalinstellingen verwijderen, waarschijnlijk zegt hij dat dat niet kan, dan ook eerst nog even rebooten
Al de adviezen opgevolgd, en uiteindelijk bovenstaande dit blijkt te werken, ik kan weer typen, bedankt allemaal en in het bijzonder OnTrack!!!

groet, Quaestrix
Pagina: 1