Toon posts:

Uitschakelen pc

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc met windows xp blijft aan nadat ik heb afgesloten. Normaal hoort de computer zichzelf automatisch uit te schakelen.
Aangezien ik geen knop heb om de stroom eraf te halen, is dit erg lastig.

Weet iemand raad?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 18:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb je acpi aanstaan in bios? en ook in windows?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Welkom op GOT. Probeer eens eerst de search button..:)

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik had dit probleem duz laatst duz ook met een kameraad van mij...

De oplossing hier waz om "helemaal" een schone installatie te doen van het OS.
Daarbij bij elke installatie van een driver of stukje software de computer te rebooten.

Ik weet niet als je hier wat aan hebt maar het heeft bij ons gewerkt :P

I browse with Vivaldi

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Geen uit-knop? OMG. Regel zo'n knop!

Maar als je nou wel een aan-knop hebt, hou die dan eens vijf seconden ingedrukt ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-05 21:20
apm inschakelen bij schermbeveiliging en dan op de knop energie klikken

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
MasterMike: verwijs aub niet naar de search op deze manier, beter zou zijn: probeer eens te searchen op "xp sluit niet af" of iets in die richting :)

iig, dit is op te lossen, configuratiescherm > energiebeheer > tabblad APM, daar 'Ondersteuning voor APM' aanzetten.

Mitchel2003: welkom op GoT! :)
In dit forum is het de gewoon om tussen haakjes het besturingssysteem in de titel te zetten, zoals in Windows Operated Systems - Policy staat.
Als je in een ander subforum een topic opent, doe je er goed aan om de topics met een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif ervoor, boven aan de lijst, door te nemen. Daar staat meestal alle informatie in die je voor dat subforum nodig hebt om een goed topic te maken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MasterMike schreef op 13 August 2003 @ 19:40:
Welkom op GOT. Probeer eens eerst de search button.. :)
Het is zo wat euh kort gezegd, maar inderdaad ten eerste welkom@GoT en ten tweede geef ik even de tip van de search-knop hierbovenaan: die levert namelijk al vele tips :)
Binnen enkel WOS zoeken op 'PC schakelt niet uit' bijvoorbeeld: hoogstwaarschijnlijk weet je dan precies wat er aan de hand is, bijv. inderdaad ACPI aanzetten (en evt. een BIOS update doen). Aangezien je er niet bijzegt welke hardware je precies hebt, zul je dat dan namelijk zelf moeten uitzoeken :)

edit:

Oeh zie rafe :P
Dit topic is dus op slot gegaan omdat dit al wel goed is op te zoeken. Zo niet horen we het graag :)
zie dus ook WOS Policy + FAQ topicstart
:)

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 13-08-2003 20:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.