"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door MrDirk op 14-08-2003 11:03 ]
Verwijderd
Och verrek, ben jij hetMrDirk schreef op 14 August 2003 @ 11:02:
mmm nu je het zegt! Mijn eigen midi is 19.1 kB, de rest ligt onder de 10! Ik ga het eens proberen! Hartstikke bedankt voor de tiP Frankie![]()
!
Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
/me bookmarks this topic ...
tis wel een interessant draadje dit
misschien offtopic maargoed... mijn vraag is; waar kan jeje eigen wapsite maken? (gratis?MrDirk schreef op 13 August 2003 @ 19:24:
...
Via een eigen gemaakte WAP-Site probeerde ik MIDI`s die ik van internet had gehaald en ook voor mijn keyboard gebruikte op mijn telefoon te zetten
...
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 12:29 ]
Er is alleen wel een nadeel vind ik, als je een midi omzet zijn sommige sporen van die midi niet afspeelbaar. Verder hangt het ook nog eens van de midi af hoeveel instrumenten tergelijker tijd afgespeeld kunnen worden...ook een beetje jammer. En sommige sporen kunnen ook niet samen.
Ik heb dan een Nokia 6610, misschien dat het op andere telefonen anders is.
En verder weet ik niet echt of andere programma's betere midi's kunnen maken.
Een echte golver is nooit uitgeput
Zelf gebruik ik wapwise.nl heel erg makkelijk en gratis!! (en het werkt ook nog ook) Maar er zitten beperkingen aan. Zo heb je een max van 3 pagina`s en 15 links.misschien offtopic maargoed... mijn vraag is; waar kan jeje eigen wapsite maken? (gratis?)
Daarom heb ik nu Santanabuilder gedownload, daarmee kun je je eigen wml site maken. (programma is shareware)
Ik geloof dat de Nokia 5100 'maar' 24 midi kanalen heeft, dus maar 24 instrumenten.
Als je met je keyboard aan de slag gaat en allemaal verschillende instrumenten gebruikt die je telefoon niet ondersteund werkt het dus niet.
Welke indelingen voor geluid ondersteunt de Nokia 5100?
De indelingen voor polyfone beltonen (MIDI en SP-MIDI) en Nokia-beltonen (monofone tonen) worden ondersteund.
Via de officiele nokia site heb ik Nokia PC Suite 5 gedownload. Daar zit Nokia sound converter tussen. De site gaf aan dat deze geschikt was voor de 5100! Maar in het programmatje zelf stond alleen de 7210!
Na het converteren hield ik nog maar 1 kanaal over,.. dat was die van de piano, waardoor het toch nog redelijk klinkt, maar er is heel veel uitgesloopt!! En volgens mij moet dat beter kunnen!
Daarna heb ik nog wat andere nummers geprobeerd,... maar soms pakte mijn telefoon ze niet of er bleeft zo weinig van het nummer over dat je niet meer hoorde welk nummer het was!!!!
Weet niemand een beter programmatje of een andere manier?