MSN webcam werkt niet correct

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 15:58

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
-=Het probleem=-
Als ik met MSN 6.0 een webcam verbinding met iemand open dat ze groen beeld zien, ik ben er wel achter hoe dit komt maar weet bij god niet hoe ik dit moet oplossen, MSN gebruikt namelijk mijn pinnacle pctvkaart voor het beeldmateriaal, maar omdat er geen decoder tussen zit is et beeld vaag (ik weet zeker dat et probleem daar zit want een hardware init van de pctvkaart is niet mogelijk als ik msn op webcam heb: is al in gebruik).
heeft iemand hier ervaring mee, of is dit iemand eerder gebeurd plz reply want webcam is wel zo makkelijk.

Als ik de Audio/video tuning wizzard gebruik dan krijg ik wel et goeie beeld (dus van mn webcam), maar in msn is et mis, errug strange.
CAN ANYONE HELP ME!!!! _/-\o_

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 15:58

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
kick :D-

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 08:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heej heej.. da's nog geen 24 uur hè :P ;)

Maarruh ik heb precies hetzelfde probleem sinds ik van de week mijn PCTV kaartje in m'n kast heb gezet.
Niet dat je er wat aan hebt ofzo...
Hmm

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
goh wat een duidelijk verhaal.. niet echt. maar zover ik het begrijp krijg je wel beeld maar alleen groen? of alleen groen?

dat kan doorgaans 2 dingen betekenen: verkeerde capture driver geinstalleerd of verkeerd ingesteld OF overlay instellingen van je videokaart zijn niet goed ingesteld (krijg je dus geen video te zien). Ik dacht ook niet dat je twee beeldcapture apparaten tegelijkertijd kan gebruiken, vandaar dat je tvkaart niet te gebruiken is.

Ik zou eens beginnen met een ander versie van de driver te installeren. en ook zorgen dat dit een VFW (Video For Windows) driver is.