Toon posts:

Wanneer komt de T-Mobile Smartphone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik een "grote" beller ben, en Orange totaal niet voordelig is, heb ik een T-Mobile abo. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de SPV (of SPV E-100)...

Orange is de enige aanbieder tot nu toe van de SPV, maar zoals ik al zei is Orange niet voordelig voor mijn belgedrag, aangezien het 20 ct p/m is om naar een niet-Orange nummer te bellen. En bijna niemand in mn telefoonboek gebruikt Orange..

Nu lees ik op vele nieuws-sites dat T-MObile de SPV heeft uitgesteld. NU is mijn vraag aan jullie wanneer deze door T-Mobile zal uitgebracht worden op de markt... Of zijn er nog alternatieven?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Alleen mis ik het SD-slotje en de blauwe tand-functie op die ST55!
...

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 23:55

philipnorth

Zeg maar Danny

als ik dat zo snel zie kun je dat niet echt met de spv vergelijken....geen Sd slot, geen filmpjes kijken, geen wav als ringtone....

Ben zelf ook wel benieuwd, mag mijn t-mob abo verlengen, heb mijn oog ook op de spv laten vallen _/-\o_ , maar heb zo mijn twijfels nog over orange (niet zozeer vanwege kosten, maar meer dekking enzo)

[ Voor 9% gewijzigd door philipnorth op 13-08-2003 23:01 . Reden: toevoeging+typo ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 18:45:
Aangezien ik een "grote" beller ben, en Orange totaal niet voordelig is, heb ik een T-Mobile abo. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de SPV (of SPV E-100)...

Orange is de enige aanbieder tot nu toe van de SPV, maar zoals ik al zei is Orange niet voordelig voor mijn belgedrag, aangezien het 20 ct p/m is om naar een niet-Orange nummer te bellen. En bijna niemand in mn telefoonboek gebruikt Orange..

Nu lees ik op vele nieuws-sites dat T-MObile de SPV heeft uitgesteld. NU is mijn vraag aan jullie wanneer deze door T-Mobile zal uitgebracht worden op de markt... Of zijn er nog alternatieven?
Tmobile brengt de SPV niet meer uit, geflopt ding..

moet je toch echt een alternatief, Samsung i700 is wel aardig denk ik zo :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

jep

thefox154 schreef op 13 August 2003 @ 23:42:
[...]

:? :D Right! De SPV wordt goed verkocht en in mn omgeving zie ik ook dat erg veel mensen hem hebben. Terecht, overigens. :)
moet je toch echt een alternatief, Samsung i700 is wel aardig denk ik zo :)
SPV dus, of die nieuwe versie.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

thefox154 schreef op 13 augustus 2003 @ 23:42:
[...]
Dat is het correcte antwoord.

dit had hem moeten worden: http://www.webwereld.nl/nieuws/15060.phtml zonder publicatie van reden is de deal met MS beindigd. Ook tussen het overzicht van telefoons op de T-Mobile webschop is nog geen spoortje van een Smartphone te ontdekken.

In het artikel staat wel dat er aan gewerkt wordt de Smartphone alsnog te zullen introduceren.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Pagina: 1