Opnieuw >70 °C

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 21:23
Ey,

Ik heb m'n computer weer voor elkaar, garantie voor het moederbord verkregen (vorige topic). Maar nu ben ik terug bij af, er zit dus nu een nieuwe cpu koeler + koelblok en een nieuwe voeding in. Maar de temperaturen blijven hoog, kast open/kast dicht hetzelfde.

Als ik de pc aanzet en meteen in bios gaat, is tie al 60 °C en het mobo 45 °C. Als ik ook nog iets ga doen bereikt ie makkelijk 75 °C en het mobo zeker 55 °C.

Koelpasta zit er nagenoeg goed op, de koelers draaien. Ik snap er niets van, wie wel? :? Misschien verkeerde temp aangeving door mobo?

Mijn specs:
Gigabyte GA-7VKMP
AMD Athlon XP 2000 @ 1666 Mhz.
256 Mb DDr PC2100
Hercules 3D Prophet 4500 64 Mb

Verwijderd

zit je cooler goed bevestigd? maar dit is in heel veel andere topics ook te vinden he. Wat heb je allemaal al geprobeerd? ik heb je vorige topic niet gelezen, geef de link eens? Want er zijn vast meer mensen die jou topic niet gelezen hebben.

Verwijderd

Verkeerde koeler in combinatie met warm weer?

• kikibu
  • Laatst online: 29-01 21:23
Het was ook al toen het nog geen warm weer was.

Andere koeler heb ik dus al geprobeerd, case open en case closed. Koelblok en alles al.

• Countess
  • Laatst online: 18-01 22:41
coolpasta? (ja sorry maar ik moet het vragen)
wat is je Vcore en welke cooler heb je?

[ Voor 26% gewijzigd door Countess op 13-08-2003 18:34 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Direct al (bij koude boot) 60 en 45? Er is iets verkeerd met je voelers dan? Verandert dit of gaat dit omhoog/omlaag. Normaal zouden die ongeveer 21 - 25 graden moeten hebben als je direct naar je BIOS gaat.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Zoek eens even met de search, over te hoge temperaturen en eventuele oorzaken daarvan is echt een hele boel te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.