Ok, kortelings ga ik beginnen met het setuppen van een Belgisch DPC sub-team (heb eindelijk 2 andere Belgische DPC'ertjes bereid gevonden). Nu probleem is dat ik geen flauw idee heb van hoe zo'n ding opzetten.. Iemand die m'n handje wil vasthouden terwijl ie me alles uitlegt is dus welkom (icq of koenv@indacom.be). Ik (wij) willen dus absoluut individuele stats bijhouden..
Tweede probleem is een vast ip... hoop'k wel vast te krijgen maar mocht iemand zoiets op voorraad hebben.. je snapt'em al.
3e item (en dan komen we eindelijk aan bovenstaand onderwerp) zou het voor de subteams ook wel leuk zijn mochten ze beschuikking krijgen over een team@dutchpowercows.org email adres (met .forward ofzo).. dus als de eigenaar van die host zich effe bekend wil maken en bezwaar aantekenen of zich akkoord verklaren: bij deze doen dus.
kortom: ALLES wat'k moet weten, mag je me nu gaan vertellen!
Tweede probleem is een vast ip... hoop'k wel vast te krijgen maar mocht iemand zoiets op voorraad hebben.. je snapt'em al.
3e item (en dan komen we eindelijk aan bovenstaand onderwerp) zou het voor de subteams ook wel leuk zijn mochten ze beschuikking krijgen over een team@dutchpowercows.org email adres (met .forward ofzo).. dus als de eigenaar van die host zich effe bekend wil maken en bezwaar aantekenen of zich akkoord verklaren: bij deze doen dus.
kortom: ALLES wat'k moet weten, mag je me nu gaan vertellen!