Subteams krijgen @dutchpowercows.org ?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Ok, kortelings ga ik beginnen met het setuppen van een Belgisch DPC sub-team (heb eindelijk 2 andere Belgische DPC'ertjes bereid gevonden). Nu probleem is dat ik geen flauw idee heb van hoe zo'n ding opzetten.. Iemand die m'n handje wil vasthouden terwijl ie me alles uitlegt is dus welkom (icq of koenv@indacom.be). Ik (wij) willen dus absoluut individuele stats bijhouden..
Tweede probleem is een vast ip... hoop'k wel vast te krijgen maar mocht iemand zoiets op voorraad hebben.. je snapt'em al. ;)
3e item (en dan komen we eindelijk aan bovenstaand onderwerp) zou het voor de subteams ook wel leuk zijn mochten ze beschuikking krijgen over een team@dutchpowercows.org email adres (met .forward ofzo).. dus als de eigenaar van die host zich effe bekend wil maken en bezwaar aantekenen of zich akkoord verklaren: bij deze doen dus.

kortom: ALLES wat'k moet weten, mag je me nu gaan vertellen!

Verwijderd

een vast host kan je iig krijgen op www.dyndns.org, samen met het proggie Ypost waar je dan je inlog gegevens moet opgeven voor dyndns kan je dan altijd een vaste host hebben waar iedereen naartoe kan flushen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

begin met een email, laat iedereen in je team op dat email-adres flushen!

om stats per persoon bij te houden moet je een (public) proxy gebruiken, dan kun je het verschil zien bij de hosts..

voor @dutchpowercows.org adressen verwijs ik u door naar Chaos :) doorgaans te vinden in #dpc op irc.sorcery.net

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 23:40 schreef poohbeer het volgende:
3e item (en dan komen we eindelijk aan bovenstaand onderwerp) zou het voor de subteams ook wel leuk zijn mochten ze beschuikking krijgen over een team@dutchpowercows.org email adres (met .forward ofzo).. dus als de eigenaar van die host zich effe bekend wil maken en bezwaar aantekenen of zich akkoord verklaren: bij deze doen dus.
Het MX record staat nu nog naar Athena, maar dat zou een tijdje geleden veranderd worden naar Neptune (Rick???). Ik denk iig niet dat Tweakers.net dit wil gaan organiseren en ik heb zelf ook geen tijd om de enorme hoeveelheid administratief gedoe die erbij komt kijken te doen. Ik denk dat het er voorlopig niet inzit.