antenne op BenQ Awl700

Pagina: 1
Acties:

• niekniek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 09:42
Hallo ppl,

Heeft iemand wel eens een richt-/omniantenne op een BenQ AWL-700 aangesloten? Die antenne zit vast aan het kastje toch? Komt er soldeerwerk aan te pas??

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het lijkt me slim als je enerzijds meer zelf-onderzoek zou doen, denk hierbij aan www.google.com, en daarnaast zou je de 4 vragen die je het afgelopen kwartier gepost hebt ook gewoon in één topic hebben kunnen plaatsen... Dan had je veel sneller eea aan reacties gekregen, maar je had ook iets meer info mogen geven hier en daar...

• niekniek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 09:42
Denk je nou echt dat ik geen onderzoek heb gedaan? IK post alleen wat als ik het niet kan vinden... Zoek jij maar eens een handleiding hoe je een realtek 8180 onder Linux in ADHOC mode werkend krijgt als je me niet gelooft.. Als je alles in 1 topic plaatst gaan mensen het niet lezen omdat de titel niet aangeeft waar het allemaal over gaat. Bovendien... Als ik antwoorden krijg is dit forum nog nuttiger geworden..

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 01:34
Tjah waarom gaat het got forum zo snel achteruit omdat niemand elkaar nog helpt. Ik zit ook op een antwoord te wachten van die vraag.

Dus iemand die meer info heeft? Het lijkt me dat je moet solderen maar de vraag is hoe.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Dit is een serieus antwoord:

Bel benq eens op, of stuur ze een mailtje....

Vele support desken kunnen nog wat leren van hun service/ ondersteuning en hulp :)

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 01:34
Heeft iemand al meer info?

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Pagina: 1