T'is vaag geheugen, heb het gezien bij Eynstein, denk jij ook
. Ik heb er persoonlijk nooit van gehoord.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Tja, als je iets moet verkopen ga niet niet zeggen meneer wij verkopen troep, dus vraag het dus niet aan eynstein, hopen dat je hier replies krijgt, maar ik denk ut niet.Op donderdag 30 november 2000 00:09 schreef Intro_guichi het volgende:
maar het is toch een van de beste 2e van de wereld volgens einstyn dan:?
Vroeg hier of iemand ooit van Winbond geheugen had gehoord( heb namelijk ook een PC'tje daar besteld), maar kreeg daar maar 2 replies op
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dane Elec is extreem goed geheugen (2e beste van de wereld betwijfel ik). Dane Elec maakt zelf de modules maar de geheugen chips zijn van Infineon, Toshiba etc. Ze geven 10 jaar garantie op hun modules dus dat zegt wel wat over de kwaliteit. Volgens mij zijn de 100 mhz modules nu Cas 2-2-2 en de 133 mhz Cas 3-2-2. Ik heb zelf met die modules gewerkt en als d'r 1 per maand misschien eens defect was was dat veel. Onzettend weinig uitval geen kloot met blauwe schermen.
Ik heb toevallig gisteren er nog een reepje Dane-Elec geheugen 128 MB PC133 in mijn handen gehad (bij eynstein vandaan), toen ik een celeron 466 naar een 1.1 Ghz Athlon
aan het upgraden was.(Helaas niet voor mijzelf
) Er zaten Infineon chipjes op, Cas 222(als ik goed onthouden heb.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ik heb hier een reepje van 128 Mb 100 MHz. En het loopt zonder moeite op 133 MHz 333. Het is erg goed geheugen. Je ziet het niet zoveel in PC's omdat het aan de prijs is. Het komt meer voor in de (semi) professionele hoek
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Pagina: 1