Toon posts:

[Algemeen] Programmeren SPV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag beginnen met het programmeren op de microsoft smartphone, zelf heb ik de orange spv, alleen krijg ik niks aan het werk. Ik heb gelezen in de readme van smartphone 2002 SDK dat ik eMbedded C moest installeren en dat heb ik gedaan ,alleen geen resultaten want het werkte nog niet.

Ik zou graag willen dat ik gewoon zoals bij visual basic 6 (sp5) , dat ik nu draai, op Run kan klikken en dan zie wat ik gemaakt heb. Echter lukt het me niet om maar iets te sturen naar me telefoon.

Is er iemand die ervaring heeft met programmeren op de smartphone?
zo ja? zou diegene mij kunnen helpen door te vertellen welke programma's hij gebruikt?

Alvast bedankt

Michel

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Embedded Visual C++ had bij mij lang geleden nooit een probleem om releases te draaien en direct te runnen op m'n PocketPC. Check je 'build target' settings eens, F5 moet onder eVC ook gewoon werken.

Professionele website nodig?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Om op je andere opmerking in te gaan: VB6 is niet bedoeld om te ontwikkelen voor een smartphone. Je kunt dit doen met de eMbedded Visual Tools. Als je de beschikking hebt over VS.Net 2003 heb je nog meer mazzel: daarmee kun je specifiel voor een smartphone ontwikkelen.

Overigens zou het tof zijn als je meer info zou kunnen geven dan alleen 'Het werkt niet', omdat het misschien met de juiste aanwijzingen wel werkend te krijgen is...

[ Voor 3% gewijzigd door OZ-Gump op 13-08-2003 18:23 ]

My personal website

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

alienfruit

the alien you never expected

Volgens is het ook beter om dit te schrijven in Embedden Visual C++ of de .NET variant hiervan. Waarbij de .NET variant voorkeur zou hebben. imho.

FWIW, Ja, Komt ook alleen maar omdat Microsoft geen informatie wilt vrijgeven over Microsoft Compact Framework. Zodoende kunnen andere bedrijven dit niet ondersteunen. Dat zei Borland iig toen ik ze laatst belde om te vragen waarom er geen CF ondersteuning in zat :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu even een screenshot gemaakt van me probleem

http://www.digatech.net/fotos/probleem.jpg

Misschien dat jullie er meer mee kunnen

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als ik zo naar die foutmelding kijk lijkt het alsof je je app gecompileerd hebt voor je computer en dat wil inderdaad niet op de telefoon draaien. Kijk of je ook ergens een 'processor target' kunt instellen..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
klinkt logisch, maar ik heb geen enkel idee waar ik dat zou kunnen doen . Ik zal wel even zoeken of ik ergens compile opties kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.digatech.net/fotos/probleem2.jpg

modbreak: als je iets toe te voegen hebt binnen 24 uur gebruik aub de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif oftewel EDIT-knop

[ Voor 71% gewijzigd door curry684 op 13-08-2003 21:45 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

alienfruit

the alien you never expected

Win32 (WCE x86) Release zie ik wel staan in de derde combobox :)
Pagina: 1