It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dat is toevallig, ik heb dit met mijn zwarte cartridge. Er zit zeker nog voor de helft in maar het gaat niet lukken om te printen. Wat ik ook doe, de printer blijft aangeven dat de inkt op is.
iemand ?
Verwijderd
kon je toch met een speciaal software pakketje, of potlood streepje omzeilen.. moet je ff google
kwam in et nieuws dag ik, gelijk met die epson-film
men neme de cartridge, en zet die met de contacten voor je neus.
neem dan een plakbandje, en plak van de buitenste contact rij, links of rechts, de eerste 4 punjtes af, en zet m weer in je printer. Klaar.
neem dan een plakbandje, en plak van de buitenste contact rij, links of rechts, de eerste 4 punjtes af, en zet m weer in je printer. Klaar.
http://home.wanadoo.nl/peter.kooij/hp940c.html
Bij mij werkt het i.i.g niet zoals beschreven bij url en/of Onshore, misschien bij jou wel.
Bij mij werkt het i.i.g niet zoals beschreven bij url en/of Onshore, misschien bij jou wel.
Verwijderd
ja dat kan, die zet geloof ik een teller op nul. Vaak geeft ie aan dat ze op zijn maar is dat niet zo en kun je er nog wel een par keer mee printen. Hoe dit proggie heet heb ik geen idee van.Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:42:
kon je toch met een speciaal software pakketje, of potlood streepje omzeilen.. moet je ff google
het afplakken van die pinnentjes werkt iig niet. die oplossing via de driver kan ik proberen maar gebruik nu de standaard winxp drivers en die hebben deze optie niet. en klein programma'tje zou de beste oplossing zijn denk ik.
Pagina: 1