Ben al de hele dag aan 't aanrotzooien en denk dat ik het nu wel helemaal brak heb...
Het beleid van m'n server wordt niet overgenomen.
gpedit lokaal -> default gezet, en diverse andere opties
secedit refresh -> geen probleem
gpupdate -> geen probleem
Maar check ik het met gpresult zegt ie:
Info: het beleidsobject bestaat niet.
Nu heb ik
- De registry uitgeplozen maar niets interrestants gevonden
- De map grouppolicy in system32 maar weggegooit en opnieuw laten aanmaken
- En de microsoft site geeft ook weinig info over deze melding.
- Default profiel met een admin ntuser.dat geprobeerd
In de search kom ik dit specifieke probleem niet tegen;
Het rare is dat als ik als admin wel een resultaat krijg en alles vlekkeloos werkt, en als gebruiker (met zwervend profiel) continu geen beleid krijg.
En na veel liggen te rotzooien krijg je uiteindelijk dat geen een domein gebruiker meer kan inloggen, waarna je XP uit het domein moet gooien en daarna er weer opnieuw inzetten.
Pak ik een andere XP machine, werkt als een tierelier... ligt dus duidelijk aan de client, maar als ik de 2 vergelijk kan ik niets raars vinden;
Iemand enig idee wat die melding betekent en wat ik daaraan kan doen, begin een beetje gek te worden namenlijk
Het beleid van m'n server wordt niet overgenomen.
gpedit lokaal -> default gezet, en diverse andere opties
secedit refresh -> geen probleem
gpupdate -> geen probleem
Maar check ik het met gpresult zegt ie:
Info: het beleidsobject bestaat niet.
Nu heb ik
- De registry uitgeplozen maar niets interrestants gevonden
- De map grouppolicy in system32 maar weggegooit en opnieuw laten aanmaken
- En de microsoft site geeft ook weinig info over deze melding.
- Default profiel met een admin ntuser.dat geprobeerd
In de search kom ik dit specifieke probleem niet tegen;
Het rare is dat als ik als admin wel een resultaat krijg en alles vlekkeloos werkt, en als gebruiker (met zwervend profiel) continu geen beleid krijg.
En na veel liggen te rotzooien krijg je uiteindelijk dat geen een domein gebruiker meer kan inloggen, waarna je XP uit het domein moet gooien en daarna er weer opnieuw inzetten.
Pak ik een andere XP machine, werkt als een tierelier... ligt dus duidelijk aan de client, maar als ik de 2 vergelijk kan ik niets raars vinden;
Iemand enig idee wat die melding betekent en wat ik daaraan kan doen, begin een beetje gek te worden namenlijk