Toon posts:

Sweex USB Hub werkt niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op een Dell desktop computer werkt een gisteren aanschafte USB-Hub (4XUSB van Sweex) prima. Ik doe de USB stekker en de voeding erin, en de PC zegt keurig: 'Generic USB Hub found'... onder Windows XP Home.

Op mijn Dell Inspiron 5100 laptop met Windows XP Professional zegt Windows helemaal niks als ik de HUB erin stop. Andere USB apparatuur werkt echter wel.

Ik snap er echt helemaal niks van, hebben jullie een ideetje?

Alvast bedankt!

-- Toevoeging:
Overigens stopt m'n muis er wel eens opeens mee, nadat ik met stekkers gekloot heb. Opnieuw opstarten is dan de enige mogelijkheid.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 16:39 ]

Verwijderd

Zaten er geen drivers bij de hub?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 16:40:
Zaten er geen drivers bij de hub?
zeker nooit een usb hub in handen gehad??

wat voor chipset heeft die laptop? als het sis of via is kan het best dat het niet werkt. die dingen zorgen constant voor problemen

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:02
sharkzor schreef op 13 augustus 2003 @ 17:06:
[...]
wat voor chipset heeft die laptop? als het sis of via is kan het best dat het niet werkt. die dingen zorgen constant voor problemen
DIe dingen zorgen meestal voor problemen met de stroomtoevoer van de USB-apparaten.

Dus even @TS: Gebruikt dat ding nog een externe adapter? Zonee, dan zou het i.d.d. weleens een probleem van de chipset kunnen zijn.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12

HellBeast

Oh My GoT!

oops. laat maar. Ik had niet goed gelezen...

[ Voor 72% gewijzigd door HellBeast op 13-08-2003 17:18 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zit een adapter bij. Trouwens, echt extreem vaag, opeens deed 'ie het. Geen idee hoe ik het voor elkaar kreeg :)
Pagina: 1