• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Een vriend van mij heeft een s300 en wil daar wat games voor downen. Nu zijn die niet zo moeilijk te vinden op internet, maar het probleem is alleen dat er eigenlijk alleen nokia java games zijn te vinden.

De s300 heeft dezelfde res als de nokia's (128*128) dus de nokia games zouden volgens mij ook te spelen moeten zijn op de s300. Want java is java, toch?
Maar als je die downt op je phone krijg je een netwerk error. Wat kun je er aan doen? Of is het echt onmogelijk.

Ik heb het uiteraard over legale java games O-) Ik wil ook niet weten waar ik eventueel samsung games kan downen (of het moet legaal zijn), want het gaat hier niet om een warez-request.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:43

w0w

Of is het echt onmogelijk.
Goed gezien!
een nokia java spelletje werkt ook echt niet op elke (java) nokia hoor

Verwijderd

De telefoons hebben onderling nog verschillende Virtual machientjes, waardoor een nokia spel dus gewoon niet draait op een samsung of andersom.

• Oscar Mopperkont
Wazig.. Ik dacht juist altijd dat het idee van java was dat het op verschillende platformen zou draaien...

Zijn er geen converteer progjes ofzo?

Vraagje tussendoor, het heeft wel zin om naar s300 games te zoeken? Of zijn die überhaupt niet te vinden? GEEN LINKS PLAATSEN!!!!

[ Voor 48% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-08-2003 16:24 ]

Verwijderd

Dat klopt ook, maar ja.... daar heb je dan wel een tussenmedium voor nodig (in de vorm van een virtual machine)

• w0w

w0w

Vraagje tussendoor, het heeft wel zin om naar s300 games te zoeken? Of zijn die überhaupt niet te vinden? GEEN LINKS PLAATSEN!!!!
waarom vraag je dit? als wij het kunnen vinden moet jij het toch ook makkelijk kunnen vinden (www.google.nl www.altavista.nl)

Verwijderd

Die virtual machines overigens zijn voor de meeste mobieltjes gelijk met als uitzondering wat extraatjes die natuurlijk door de betreffende spelletjes gebruikt worden en dus de hele boel verzieken.

• Oscar Mopperkont
yojordi schreef op 13 augustus 2003 @ 16:25:
[...]

waarom vraag je dit? als wij het kunnen vinden moet jij het toch ook makkelijk kunnen vinden (www.google.nl www.altavista.nl)
Ik vraag het ff tussendoor om te kijken of het wel zin heeft om te zoeken. Op de bekende site staat namelijk niks.:X Er staan zie ik wel games op....die jongen claimde niks te kunnen vinden, en ik geloofde hem, maar ze staan er dus wel. Het zijn alleen niet zulke rielekse games als op de neukia. Dus ben nog steeds geinteresseerd in mijn openingspost.

[ Voor 26% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-08-2003 16:30 ]

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 16:26:
Die virtual machines overigens zijn voor de meeste mobieltjes gelijk met als uitzondering wat extraatjes die natuurlijk door de betreffende spelletjes gebruikt worden en dus de hele boel verzieken.
Zijn er dan misschien spellen die dit niet gebruiken? En dus wel universeel zijn?

• w0w

w0w

Zijn er dan misschien spellen die dit niet gebruiken? En dus wel universeel zijn?
nope
en gebruik de edit knop eens!

edit; je kunt het een heeel klein beetje vergelijken met de conosole spelletjes, een NGC spel werkt ook echt niet in een X-Box(hoewel je wel ps spellen kon spelen in een dc)

[ Voor 40% gewijzigd door w0w op 13-08-2003 16:38 ]

Pagina: 1