Ik kreeg net op mijn server(windows 2000, alle patches ook die RPC) zomaar een net send bericht. Het was een bericht van [F_J_Knip], de afzender was een cam dame op die site(heb ik gecontroleer). Dus voor alle duidelijkheid de afzender die ik zag in Windows kan niet geresolved worden.
Maar als ik zelf een net send naar mijn server probeer te sturen lukt dat niet, dat probeer ik thuis vandaan. De server staat op een colo. Nu vraag ik mij af, wanneer mag je naar iemand een net send sturen? Als je in dezelfde IP range zit ofzo? Of moet je in de werkgroep zitten?
Bericht was:
Maar als ik zelf een net send naar mijn server probeer te sturen lukt dat niet, dat probeer ik thuis vandaan. De server staat op een colo. Nu vraag ik mij af, wanneer mag je naar iemand een net send sturen? Als je in dezelfde IP range zit ofzo? Of moet je in de werkgroep zitten?
Bericht was:
Message from NOCOLE27 to (mijn IP adres) on 8/13/2003 3:24:46 PM
Hallo, ik ben een alleenstaande vrouw en zoek een man die een tijd over heeft voor een ontmoeting, ik ben altijd geil en zoek een man die dat ook is. Dus als je tijd hebt neem dan contact met me op via
*knip*
Many kisses NOCOLE27
P.S.: I can come to any place as long it's within Netherlands. I hope you will share the expenses.
[ Voor 8% gewijzigd door Han op 13-08-2003 16:25 . Reden: Website weg en even de layout verbeterd :P ]