Toon posts:

race driver demo reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de dtm race driver demo start dan staat er loading en dan reboot hij ineens mijn pc.

Op dit forum heb ik hetzelfde probleem gezien en diegene heeft dezelfde videokaart als ik heb (geforce 4 ti4200). kan het daar misschien aan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 15:55 ]

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb het op een comp met een ti4200 gezet (full version), en op een ti4400 (full/demo) allebij 0,0 problemen. Dus het zal dus niet specifiek aan je geforce liggen. Maar download de laatse drivers is etc.

of regel full en download de patch v1.2 mayb dat die wat fixt

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een reboot?

Je hebt het volgende nog niet gedaan neem ik aan?
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt/speelt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Het staat in de FAQ wat je eerst moet lezen voordat je een topic opent, (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!), hier kan denk ik niemand wat mee, zo zonder foutmelding :(

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
sorry....

ik heb in BSOD gezien dat de fout in nv4_disp.dll zit en ik ben is gaan zoeken en kwam dit tegen:
there is a driver problem with Nvidia chip video cards(ie Geforce), VIA Chipset motherboards, and WinXP. If you have this combo, you run the risk of getting nv4_disp.dll blue screens. Not everyone gets the blue screen, but just be aware.. I haven't seen a fix yet.
zou het dan toch aan me videokaart liggen???

ik heb winxp sp1, geforce 4 ti4200

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Dat zou best kunnen ja. Download de nieuwste drivers eens van www.nvidia.com en probeer het uit of dit het is. Heb je al de nieuwste? Probeer dan eens wat oudere versies, bijvoorbeeld de 30.82 Detonators, die je kan vinden op www.guru3d.com.

Verder zou het kunnen dat als je een VIA Chipset hebt er conflicten zijn, probeer dus ook eerst de nieuwste VIA (4-in-1) drivers, te vinden op www.viaarena.com.

The devil is in the details.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aan je videokaart, mobo, os combi :)

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 13 August 2003 @ 17:53:
Dat zou best kunnen ja. Download de nieuwste drivers eens van www.nvidia.com en probeer het uit of dit het is. Heb je al de nieuwste? Probeer dan eens wat oudere versies, bijvoorbeeld de 30.82 Detonators, die je kan vinden op www.guru3d.com.

Verder zou het kunnen dat als je een VIA Chipset hebt er conflicten zijn, probeer dus ook eerst de nieuwste VIA (4-in-1) drivers, te vinden op www.viaarena.com.
heel erg bedankt _/-\o_
na 30.82 Detonators te instaleren liep hij alls een zonnetje 8)

Verwijderd

Het nvidia-probleem is makkelijk op te lossen (nieuwe drivers), maar weet iemand ook de oplossing voor het ATI-probleem? Laatste drivers is geen oplossing daar. --> DTM Race Driver: crashed bij laden race
Pagina: 1