Hallo
Ik zal mijn best doen om een zo duidelijk mogelijke startpost te maken. In elk geval heb ik al uitgebreid gezocht op GoT, Google groups enzovoort.
Vroeger speelde ik nogal eens Quake2 en de laatste tijd doe ik het ook weer af en toe. Alleen werkt het nu niet goed. Ik heb namelijk een nieuwe muis (logitehc MX 500) en die lijkt problemen te geven.
Bij het spelen in full screen namelijk schokt het beeld namelijk regelmatig bij muisbewegingen, alsof hij gewoon een halve seconde wacht met reageren. Als ik het in een window speel is er niks aan de hand. Het ligt niet aan mijn internetverbinding want ping is 20 en lag is er ook niet.
Mijn hardware:
Asus A7V8X + Athlon 2100+ + 512 DDR + Gigabyte Radeon 8500, Logitech Mx-500
niksoverklokt, voor videokaart, muis alle nieuwste drivers.
Wat ik geprobeerd heb:
acceleratie uitzetten
op PS2 aansluiten ipv USB (verhielp wel scrollwiel probleem in Quake3)
em_exec (ofzo) killen zodat ie mouseware niet gebruikt
Iemand enig idee over een oorzaak en / of een oplossing?
Ik zal mijn best doen om een zo duidelijk mogelijke startpost te maken. In elk geval heb ik al uitgebreid gezocht op GoT, Google groups enzovoort.
Vroeger speelde ik nogal eens Quake2 en de laatste tijd doe ik het ook weer af en toe. Alleen werkt het nu niet goed. Ik heb namelijk een nieuwe muis (logitehc MX 500) en die lijkt problemen te geven.
Bij het spelen in full screen namelijk schokt het beeld namelijk regelmatig bij muisbewegingen, alsof hij gewoon een halve seconde wacht met reageren. Als ik het in een window speel is er niks aan de hand. Het ligt niet aan mijn internetverbinding want ping is 20 en lag is er ook niet.
Mijn hardware:
Asus A7V8X + Athlon 2100+ + 512 DDR + Gigabyte Radeon 8500, Logitech Mx-500
niksoverklokt, voor videokaart, muis alle nieuwste drivers.
Wat ik geprobeerd heb:
acceleratie uitzetten
op PS2 aansluiten ipv USB (verhielp wel scrollwiel probleem in Quake3)
em_exec (ofzo) killen zodat ie mouseware niet gebruikt
Iemand enig idee over een oorzaak en / of een oplossing?