Toon posts:

Toshiba TS21i vraag over pol.beltoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag ivm de Toshiba TS21i met betrekking tot de polyfonische beltonen.
ik heb gezocht naar eigenschappen van de telefoon, die vond ik. Daar stond bij dat je zelf beltonen kan invoeren.
Ik ben van plan die telefoon morgen te halen, maar weet iemand een site waar ik "Keypress-polyfonische beltonen" kan vinden. Gratis uiteraard. Voor m'n Nokia [5210] kon ik wel overal keypress vinden.

Verwijderd

Topicstarter
even een kickje, ik weet het namelijk nog steeds niet :S

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Euh, kicken is pas na 24 uur toegestaan.
Misschien de search hier op GoT eens gebruiken of je iets kan vinden...
Heb je Google al geprobeerd??

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

ik heb ook een TS21i maar voor zover ik weet ik het niet mogelijk om ringtones handmatig in te voeren.

Check anders even de Handleiding Toshiba TS21i misschien kun je het daar uithalen

Verwijderd

Ik denk ook dat polyphonic ringtones zelf intikken best moeilijk is :D de SE-T610 heeft een tooltje waarmee het wel kan, maar dat is vrij basic/gelimiteerd. Voor zover ik weet heeft de TS21i dit niet.

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:51

KRASH

Juist ja...

Geen idee welke telefoon het is, maar ik kan je zo al melden dat het niet kan.
En als het al kan heb je geen enkele site die ze keypress voor je telefoon aanbied.
Voor m'n Nokia [5210] kon ik wel overal keypress vinden.
Dat waren geen polyphonic beltonen, maar monophonic beltonen, dit is een heel verschil.
Bij een polyphonic ringtone zou je dan ongeveer 24 keer zo lang bezig zijn met invoeren :+.
Bij een polyphonic ringtone heb je namelijk tussen de 14 en 64 kanalen, voor elk kanaal zou je dan de complete ringtone in moeten voeren.

Er zijn genoeg gratis polyphonic ringtone site zoals mijn eigen (www.gratisringtones.nl) en die van de poster boven me, je betaald dan alleen de WAP kosten. Als je dit vergelijkt met de kosten van het bellen naar een 0900 nummer valt dit nog best mee ;-)

Verwijderd

Topicstarter
ik was vanmorgen op een site (imode site via internet explorer) met een zwarte achtergrond meen ik, daar kon je via de telefoon van alles downloaden, ben hem helaas kwijt.

Weet iemand een imode site waar je gratis ringtones kan downloaden. Dat je dus alleen betaald voor je imode kosten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 15:14:
ik was vanmorgen op een site (imode site via internet explorer) met een zwarte achtergrond meen ik, daar kon je via de telefoon van alles downloaden, ben hem helaas kwijt.

Weet iemand een imode site waar je gratis ringtones kan downloaden. Dat je dus alleen betaald voor je imode kosten.
Zie mijn sig :) Gebruik dan DirectDownload (krijgt via WWW een code die je op de WAP site invoert, dan kun je hem zo downloaden, scheelt veel traffic op je GSM omdat je dan op je PC kunt opzoeken)

[/spam] :P

Verwijderd

KRASH schreef op 14 August 2003 @ 14:04:
Er zijn genoeg gratis polyphonic ringtone site zoals mijn eigen (www.gratisringtones.nl) en die van de poster boven me, je betaald dan alleen de WAP kosten. Als je dit vergelijkt met de kosten van het bellen naar een 0900 nummer valt dit nog best mee ;-)
Wat voor merk moet je dan kiezen EMS compatible?

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:51

KRASH

Juist ja...

Het merk van je telefoon :+

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 12:39
ff een *bump*

ik heb een week geleden een site gemaakt speciaal voor de TS21i waar je gratis enkele (lees: de top 3 tones van dit moment) kan laten versturen naar je mobiel via i-mail, dus je krijgt een i-mailtje binnen met een link, je klikt er op en hij download de tone, lekker goedkoop dus! (niet veel i-mode kosten door de directe link). er staan ook wat wallpapers en een screensaver :+

het adres is http://members.lycos.nl/freemode

ik weet het, het is niet veel, maar voor mij zelf is het precies wat ik nodig heb (een mooie wallpaper (the matrix: agent smith) en een goede beltoon (summerjam).

veel plezier ermee!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Pagina: 1