[Installshield 8] flexibiliteit van Dynamic File Linking

Pagina: 1
Acties:

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zit met het volgende probleem.

Momenteel ben ik bezig een installer te maken voor een CD-ROM. Momenteel wordt er gebruik gemaakt van Dynamic File Linking en daarna packagen we alles in een grote cabinet file. Wat we eigenlijk willen doen, is alle files direct op de CD-ROM te zetten ( vanwege andere redenen ) en dus niet gebruik te maken van een cabinet file. Volgens een collega is dat wel mogelijk, maar dan kunnen we niet gebruik maken van Dynamic File Linking en zullen we dus iedere file handmatig toe moeten voegen in de filelist van het project. Dit zie ik niet zitten omdat:

- het zijn enkele duizenden files
- dat gaat geheid mis ( en ik ben al gevoelig voor RSI ;) )

Wat ik eigenlijk wil weten of het mogelijk is om gebruik te maken van Dynamic File Linking maar niet gebruik te maken van cabinet files en alles zo op de CD-ROM te zetten. Wij maken gebruik van Installshield Developer 8. Sorry als bovenstaande niet helemaal juist is, ik ben geen expert met Installshield. Een andere developer maakt de *.ism project en ik doe de build draaien.

"You're only as good, as what you did last week."

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Volgens mij wel. Kijkend naar InstallShield express krijg ik een keuze voor mijn neus bij de 'Build your release' optie: Compress media.

Beschrijving:
Select Yes if you would like all of your setup files to be compressed into .cab files. Select No if you would like your files to remain uncompressed on the media.
Ik meen me te kunnen herinneren dat deze keuze ook in InstallShield 8 zit. Je bestanden worden niet geCABt, maar gewoon op je CD gezet...

My personal website