Toon posts:

firewall van XP wil niet meer aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, krijg mijn firewall van Xp niet meer aan de praat. Als ik hem aan wil vinken krijg ik de foutmelding:

Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinden delen. Afhankelijksheids service of -groep kan niet worden gestart?

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar iemand mischien al een idee?

Verwijderd

je mag je topic pas kicken na 24 uur. en euh, de oplossing weet ik niet. Wat ben ik toch een ............................ ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien wat nuttige info in de eventlogs?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

heb je ip adressen veranderd? of delen veranderd ? zo ja, eerst de machine rebooten.
(of had je dat al gedaan ?? geef even wat meer info)

Verwijderd

heb je de service in windows wel aanstaan als je die niet aan hebt doet ie het dus niet!!!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 18:51:
je mag je topic pas kicken na 24 uur. en euh, de oplossing weet ik niet. Wat ben ik toch een ............................ ;)
offtopic:
Je hebt gelijk op alle punten, inclusief die laatste: laat het dan even aan ons mods over er wat van te zeggen als je niets ontopic hebt te helpen: scheelt scheve gezichten ;)
Via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif kan je ons een seintje geven

En verder: geef inderdaad even aan wat er in je eventlog verschijnt :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 13-08-2003 19:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
sorry was ik even vergeten, maar ik heb het inmiddels wel opgelost. Windows xp een keer geupdate met de cd en nu werkt de firewall weer. Was toch even blij want met die worm van de afgelopen dagen loop ik liever geen risico

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:32

w0w

sorry was ik even vergeten, maar ik heb het inmiddels wel opgelost. Windows xp een keer geupdate met de cd en nu werkt de firewall weer. Was toch even blij want met die worm van de afgelopen dagen loop ik liever geen risico
En daarvoor moest je dus een nieuw topic openen =\

Verwijderd

yojordi schreef op 13 August 2003 @ 22:48:
[...]

En daarvoor moest je dus een nieuw topic openen =\
Zo moedig je mensen aan om nog eens een vraag te stellen, erg nuttige post..

Hij is iig nog zo aardig om de 'blunder' toe te geven, kun je niet van die mensen zeggen die alleen zeggen, 'het is opgelost', maar wel nooit meer iets laten horen over hoe ze dat hebben gedaan..

NB: dit is in een opzicht ook een nutteloze post, maar ik vond dat ik hier iets van gezegd moet worden..

Verwijderd

zeker nuttige post.
ik heb precies zelfde probleem.
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2003 @ 22:40:
Windows xp een keer geupdate met de cd en nu werkt de firewall weer.
begrijp alleen zijn oplossing niet helemaal.
win xp cdrom erin en UPDATEN???

hij bedoelt neem ik aan gewoon schone versie erover heen halen.??

lol 2003 alweer naja

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 22:51
Als je weer hetzelfde probleem hebt is het verstandiger om een nieuw topic te openen, en daar de dingen in te zetten welke je al geprobeerd had. Zo onstaat er geen verwaring.

[ Voor 98% gewijzigd door leon1e op 09-12-2004 15:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.