Op XP Pro met Outlook Express krijg ik de hele tijd een bericht in mijn tray dat ik nieuwe mail heb, maar die heb ik toch echt niet...
Ook niet in andere mailboxen?
Hoe dan ook WOS->SA
Hoe dan ook WOS->SA
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb je misschien een Hotmail account in je OE zitten die mail in de JunkMail folder heeft zitten? Of heb je het eerste nieuwe mailtje geselecteerd en heeft OE die nog niet als gelezen gemarkeerd?
offtopic:
Heb je ook al zelf gezocht oid? Want het enige wat je nu doet is eigenlijk een feauture van je PC in een draadje gooien? (it's not a bug.... it's a feature!)
Heb je ook al zelf gezocht oid? Want het enige wat je nu doet is eigenlijk een feauture van je PC in een draadje gooien? (it's not a bug.... it's a feature!)
Ik gebruik Trillian en dus lijkt het me uitgesloten dat er enige .NET account gegevens bekend zijn in OE, ik heb het er in ieder geval nooit zelf ingezet. Die hotmail inbox was wel vol, dus misschien dat het toch uitmaakt. Andere OE mappen waren overigens allemaal 'clean'.
/ontopic
Natuurlijk eerst gezocht...
/ontopic
Natuurlijk eerst gezocht...
meestal heb ik dit als er email in een submap staat, of als ik mn email op een andere pc gelezen heb (exchange)...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana