Toon posts:

[Stampede] verlengen met 1 maand ??? POLL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Poll: Stampede verlangen om ARS terug te pakken.
Tuurlijk
Nee
Mischien later nog een keer
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3363&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Nou mensen geeft u mening.
Het idee kwam van mij af in de Stampede stats van 12-8-2003.
Meteen kwamen er al een paar reacties, en dus dan ook maar meteen een poll.
Ikzelf ben voor, want ARS blijft te ver voor staan.
Door hun gauntlet kunnen we nu alleen maar bijblijven i.p.v. dat we gaan inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 15:31
Gaat teveel ten koste van andere projecten is mijn mening ... en als ars het ook verlengt schiet je er nix mee op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb voor Nee gekozen. Bij het begin van de Stampede zijn de regels duidelijk vast gelegd en dankzij die regels gaat het nu zoals het gaat. Er zijn al meer regels gewijzigd en op nog een regelwijziging ben ik tegen.

Ook omdat DPC bij de kleinere projecten (waar relatief veel power vanaf is gehaald) nu als een baksteen wegzakt. Ook al gaat de Stampede door: Ik stop ermee :)

-edit-
Iedereen die de ECC2-smaak te pakken heeft gekregen kan natuurlijk gewoon blijven. Dat geeft helemaal niets :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mobster op 13-08-2003 15:07 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 22:38

My

Je weet dat een poll op deze manier fraude-gevoelig is hè...

Hopenlijk zijn er nu geen lieden dier hier vervelend misbruik van maken... Maarja je weet maar nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 12:19

Eijkb

Zo.

Ik probeerde ´tuurlijk te stemmen maar er ging iets mis. De servert had het over valsspelen enzo maar het zal wel aan de proxy liggen. In ieder geval zit ik een beetje in dubio met wat meer gewicht in de ´doorgaan´ schaal. Echter, wat Mobster zegt is natuurlijk ook wel waar. Eigenlijk moeten we een guerilla beginnen tegen Ars. Een soort ´zwaar rebellen leger´ opzetten welke keer op keer een ander project gaat steunen waar Ars voorstaat op DPC. Maar da´s te moeilijk om te regelen denk ik.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
My schreef op 13 augustus 2003 @ 15:09:
Je weet dat een poll op deze manier fraude-gevoelig is hè...

Hopenlijk zijn er nu geen lieden dier hier vervelend misbruik van maken... Maarja je weet maar nooit...
Ik ga altijd van het goede uit in de mensen.
Plus dat de meeste Stampede deelnemers ook wel een reactie zullen geven.
Gaat dus niet alleen om de Poll, maar ook om de opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Ik blijf denk ik wel met 1 of 2 machines op ecc2 zitten maar om de stampede nou te verlengen zie ik niet zo zitten. Dan haken er waarschijnlijk steeds meer mensen af. Het leuke van de stampede was volgens mij namelijk de korte periode en de heftige power :)

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem voor Natuurlijk.
Om het simpele feit dat we ARS wil kicken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-09 15:31
Eijkb schreef op 13 August 2003 @ 15:10:
Ik probeerde ´tuurlijk te stemmen maar er ging iets mis. De servert had het over valsspelen enzo maar het zal wel aan de proxy liggen. In ieder geval zit ik een beetje in dubio met wat meer gewicht in de ´doorgaan´ schaal. Echter, wat Mobster zegt is natuurlijk ook wel waar. Eigenlijk moeten we een guerilla beginnen tegen Ars. Een soort ´zwaar rebellen leger´ opzetten welke keer op keer een ander project gaat steunen waar Ars voorstaat op DPC. Maar da´s te moeilijk om te regelen denk ik.
Zoiets bestaat nu al 1 jaar lang (precies op de dag nauwkeurig) ... dit heet Team Switch ... alleen gaan wij niet alleen tegen ARS maar tegen alle teams :+

Wat je ook kunt doen is echt ALLE power van ECC2 afhalen ... en die verdelen over alle andere projecten ... dan kick je ze overal kont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Dat is en nee voor mij.

er zijn nog genoeg projecten waar we niet eens in de top 5 staan (alleen ogr 2 keer, rc5 (allen #1), ecc2 en D2OL (beide #2)) dus zijn er nog een 7tal dpch's waar we er (net) niet in staat.

en wat mobster zegt, bij de kleinere projecten (DF2 bijvoorbeeld) schieten we omlaag.

[ Voor 5% gewijzigd door CaLeX op 13-08-2003 15:36 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 22:21

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Regels waren duidelijk aan het begin van het project. Daar behoor je je dan aan te houden vindt ik.

Volgende maand ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

SandStar schreef op 13 August 2003 @ 15:34:
Regels waren duidelijk aan het begin van het project. Daar behoor je je dan aan te houden vindt ik.

Volgende maand ander project.
het was niet de bedoeling om elke maad een prohject te pakken natuurlijk

en als je ecc2 wilt blijven doen, sta je er natuurlijk vrij in. maar niet meer in stampede vorm dan, vind ik

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:52
stik, tik mis, geen bevestigingsstap, tel dus een stem bij nee op en trek er een van ja af :) Twee maanden wordt me te lang, laten we over een maand of 4 5 nog eens naar een stampede kijken, en dan een ander project kiezen (eerlijker :) )

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn antwoord is "nee". Ik zie de Stampede meer als een korte wedstrijd binnen de dpc, voor een bepaald project. Door de korte duur van de wedstrijd heb ik diverse systemen van mijn hoofd project afgehaald om samen met mijn sub-team leden de wedstrijd te kunnen winnen. (moet lukken met dukebox)
Zou deze stampede met een maand verlengt worden, dan gaat voor mij de spanning er een beetje af en zal ik na allewaarschijnlijkheid meerdere pc's weer inzetten voor mijn hoofd project.
Wel hoop ik dat er nog meerdere stampede's gehouden worden. (goed voor het moraal) ik zal ook zeker weer meedoen, als ze maar kort zijn.

}:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

Dutchman! schreef op 13 August 2003 @ 15:53:
.. laten we over een maand of 4 5 nog eens naar een stampede kijken,...
Omdat er noggeen duidelijkheid is over de frequentie van de stampedes, ben ik wel erg benieuwd wat men hierover denkt.

4 a 5 maanden rust wordt al genoemd.

Zelf ben ik voor 2 maanden rust, dus 4 X per jaar een stampede.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 20:41
Ik heb op nee gestemd omdt ik nu met de stampede meedoe om DPC te helpen een flinke voorsprong te nemen op nummers 3 t/m n Maar eind augustus ga ik naar G@H omdat ik dat veel nuttiger vind.
NOFI, maar de meeste projecten (SETI, OGR, ECC2, etc.) zijn eigenlijk alleen maar leuk puur voor de wedstrijd, maar ze doen niks echt nuttigs, met Genome@Home doe je nog eens wat voor de mensheid.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook tegen, redenen zijn wel genoemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:13
Ik heb ook op nee gevote vanwege het feit dat ik het niet zie gebeuren dat DPC ARS alsnog gaat inhalen. Ze hebben 1,1 miljoen voorsprong. Als DPC 1 maand lang met de stampede door zou gaan en ARS helemaal niet flushen lopen we 0,9 miljoen in en staat er nog een buffer van 200k. Het is in mijn ogen een beetje onrealistisch geworden om ARS nu nog in te halen. Ik denk dat een stampede op D2OL beter is. Hier is slechts 200k achterstand + het feit dat de output van TA zo goed als nix is dus kunnen we er zo overheen walzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee.. dan gaat het te lang duren en is het hele 'stampede' idee nutteloos. dan kan je het net zo goed DC-mobbing noemen of zo ;P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 23:06
Voted 'nee'
Zoals Mobster al schreef, de kleine projecten leiden teveel onder de stampede. Bijn grote projecten kun je wel een mannetje of 5 a 10 missen, bij de kleintjes niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog even bekeken en idd we hebben eigenlijk botte pech dat ARS op zelfde moment gauntlet heeft.
Misschien(door woede verblind :+ ) Daarom gedacht van we zullen ze.
1 maand is wel oké eigenlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 14:06
Ik kies ook voor nee, tis leuk voor een maand om zo mee te doen met een project. Maar daarna ga ik gewoon waar ik gebleven was, maar een volgende stampede zal ik wel weer gewoon meedoen hoor.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 24-09 21:14

Crack

...ehh.......Mooh?!?

cryforhelp schreef op 13 augustus 2003 @ 16:22:
... eind augustus ga ik naar G@H omdat ik dat veel nuttiger vind.
...
_/-\o_

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Nee

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 04-10 23:06
Duidelijke onderbouwing ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 13 August 2003 @ 18:03:
[...]
Duidelijke onderbouwing ook
Waar staat dat je het moet onderbouwen, het is 1 v/d de keuze mogelijkheden. Bemoei je ff lekker met je eigen zaken.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
cryforhelp schreef op 13 augustus 2003 @ 16:22:
... eind augustus ga ik naar G@H omdat ik dat veel nuttiger vind. (SETI, OGR, ECC2, etc.) zijn eigenlijk alleen maar leuk puur voor de wedstrijd, maar ze doen niks echt nuttigs, met Genome@Home doe je nog eens wat voor de mensheid.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Welkom !!! ( alvast ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

MarkB schreef op 13 August 2003 @ 18:06:

Bemoei je ff lekker met je eigen zaken.
peace brother........

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

Ik vind toch wel dat bij een mening ook een stukje motivatie mag. Poll anders gewoon en post niets :/

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Nee

De stampede duurt een maand en niet langer. Als we ARS willen inhalen moeten we wel een jaar doorgaan. En DF heeft nu al dringend hulp nodig.

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

MarkB schreef op 13 augustus 2003 @ 18:06:
[...]
Waar staat dat je het moet onderbouwen, het is 1 v/d de keuze mogelijkheden. Bemoei je ff lekker met je eigen zaken.
Rustig rustig, geen reden om zo opgefokt te zijn :> :>

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Mark83 schreef op 13 August 2003 @ 15:06:
Gaat teveel ten koste van andere projecten is mijn mening ... en als ars het ook verlengt schiet je er nix mee op ...
Ik ben het volledig met mijn teamlid eens :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL R O F L :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:52
MarkB schreef op 13 August 2003 @ 18:06:
[...]

Bemoei je ff lekker met je eigen zaken.
Je kan ook gewoon vriendelijk antwoorden hoor :/

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou lijkt mij dus duidelijk nee worden.
Het was natuurlijk maar een idee, ik dacht namelijk dat de Stampede nu al niet meer het doel behaalt waar hij voor begon.
Het inhalen van ARS en dacht met 1 maand erbij kunnen we mischien inlopen.

Ik begrijp dat 1 maand niet voldoende is om in te halen, maar waarom zijn we er nu dan mee bezig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Als je Ars wilt inhalen, heb je nog wel 2 maanden extra nodig.

De harde kern van ECC2-ers had het verschil nooit zo groot mogen laten worden. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Crack op 13-08-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
ik heb ja gedaan maar dat komt doordat ik alleen naar ecc2 kijk,
ik denk niet dat het haalbaar is maar daar is een poll ook niet voor :P

wat in de toekomst mischien handig is, is om met minder projecten mee te doen, en meer te bundelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:01:
Het was natuurlijk maar een idee, ik dacht namelijk dat de Stampede nu al niet meer het doel behaalt waar hij voor begon.

Ik begrijp dat 1 maand niet voldoende is om in te halen, maar waarom zijn we er nu dan mee bezig |:(
Het is nu een beetje een krachtmeting tussen Stapede en Gauntlet. Als dit succesvol blijkt worden niet alleen onze MF gevreesd, maar ook onze Stampede.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Theuno schreef op 13 August 2003 @ 20:44:
Het is nu een beetje een krachtmeting tussen Stapede en Gauntlet. Als dit succesvol blijkt worden niet alleen onze MF gevreesd, maar ook onze Stampede.
Ben ik het wel mee eens ja. Tov Ars schieten we er misschien weinig mee op, maar wat wel heel interessant is, is dat DPC gewoon Ars eruit produceert in de eerste Stampede die we doen. En dat terwijl Ars al vele Gauntlets heeft georganiseerd in het verleden. Dat is toch wel een applausje waard vind ik. We laten nu iig zien dat we niet voor ze onderdoen als het erop aankomt. We hebben het alleen in de beginfase teveel laten liggen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:01:

Om te laten zien dat we het kunnen. Ik was van één van de negatievelingen die altijd riep dat DPC niet flexibel genoeg was voor een gauntlet. Voor een groot gedeelte hebben jullie bewezen dat ik fout zat en hopelijk kunnen we bij een volgende stampede nog meer bereiken.

Het is niet nutteloos geweest AlliedComputers, maar helaas is het initiele doel niet gehaald. Wat wel behaald is, is een gezellige maand, DPC-ers laten confronteren met andere projecten en andere mede DPC-ers en nog eens aan de buitenwereld laten zien dat de Dutch Power Cows gewoon zwaar roeleren! }:O

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

das een ding wat waar is Mobster, DPC doet het gewoon heel goed wat de stapmede aangaat... Dat ik nee heb gekozen is duidelijk en al eens eerder naar voren gekomen... een gauntlet is puur tijdelijk (zoals al eerder vastgeled) en een maand vind ik voldoende om te laten zien wat we waard zijn en een stuk in te lopen... Dat we nu toevallig tegelijkertijd aan Ars een stampede hebben is stom toeval, dat zal je toch niet weer gebeuren... om dat nou een maand door te zetten, ik denk niet dat dat reeel is gezien ook het feit dat op andere projecten het een en ander door moet gaan... de nasleep van een Stampede zal je nog wel even blijven voelen (paar K als afscheid ik noem maar wat...) en dankzij een maand worden grote afstanden tussen Stampedeteams ook niet onoverkombaar (en mag ik ook weer MF'en ;))

Verder doe ik ook lekker mee met de volgende stampede... niet met zoveel power als ik op ecc2 heb (simpel, kan niet bij al mn machientjes zo 1,2,3) maar gewoon mn thuisparkje...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Dus as ik het goed begrijp doen we het uitstekend met de stampede.
tegenover gauntlet dat is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Maar hoelang duurt die gauntlet van ARS? Als ze er op de helft van de maand mee stoppen, kunnen we toch nog een beetje inlopen...

En persoonlijk vind ik een stampede bes goed, een paar keer per jaar ofsow, en hoeft niet perse ecc2 te zijn... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ColdFusion schreef op 13 August 2003 @ 18:17:
[...]

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

Ik vind toch wel dat bij een mening ook een stukje motivatie mag. Poll anders gewoon en post niets :/
Ik denk nee ;)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Tuurlijk!

Altijd leuk om kont te schoppen >:) Maar daarna weer wel snel naar de andere projecten overschakelen die hulp nodig hebben.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op 14 augustus 2003 @ 01:30:
Maar hoelang duurt die gauntlet van ARS? Als ze er op de helft van de maand mee stoppen, kunnen we toch nog een beetje inlopen...
Onze gauntlet is ook een maand. Reactie en tegenreactie. ;)

Verwijderd

Even wat anders. Als we hem wel 1 maand zouden doortrekken zouden we ongeveer 20k * 30 dagen = 600.000 inlopen. Dat halveert het verschil met Ars zo ongeveer.

Gewoon een feitje :)

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

De vraag is, of ECC2 nog zolang loopt:
Overall statistics
Currently 16906201 DP's are calculated.
317394 DP's aren't claimed yet.
...
Yesterday 126782 DP's were flushed.

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Mijn persoonlijke mening: lijkt me leuk maar onmogelijk

Er zijn duidelijke regels gesteld aan het begin en het is daardoor niet echt mogelijk om nu door te gaan. Mensen hebben besloten mee te doen om dat dit een maand duurde, dus het zou hen niet blij stemmen als ze nu opeens nog een maand door zouden moeten. Iedereen heeft ingestemd met de regels zoals ze aan het begin zijn gesteld, dus we zullen ons er ook aan moeten houden.

Wel is het mogelijk om evt een MF te organiseren met zijn allen, maar dit neemt ook weer de nodige risico's met zich mee (zie bovenstaande post).

Ik ben echt blij dat men zo enthousiast is, maar het idee van de Stampede zou ontwricht worden als we nu opeens besluiten voor een verlenging.

Misschien kunnen de mensen die door willen iets anders leuks verzinnen?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Misschien een MF-je met de diehard stampers? :P

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Mobster schreef op 14 August 2003 @ 09:50:
Misschien een MF-je met de diehard stampers? :P
Ik weet niet. Zouden er nog veel DP-tjes staan in buffers her en der? Mochten we echt een kans hebben om Ars in te lopen dan wil ik nog best een keer gaan nadenken over het laten staan van m'n power op ecc2

/(bb|[^b]{2})/

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Funcracker schreef op 14 augustus 2003 @ 09:12:
...
Er zijn duidelijke regels gesteld aan het begin en het is daardoor niet echt mogelijk om nu door te gaan. Mensen hebben besloten mee te doen om dat dit een maand duurde, dus het zou hen niet blij stemmen als ze nu opeens nog een maand door zouden moeten. Iedereen heeft ingestemd met de regels zoals ze aan het begin zijn gesteld, dus we zullen ons er ook aan moeten houden.
...
_/-\o_

En over Ars inhalen. Dat gaat heel moeilijk worden. Als Ars nu geen gauntlet had gedaan hadden we maar een half miljoen meer achtergestaan.
Gezien de looptijd van het project ('t stopt eind dit jaar w.s.) verwacht ik niet dat we dat simpel bij kunnen trekken. We zullen er dan echt alles aan moeten doen.
Temeer omdat ArsT harstikke bang is voor ons. Men houd ons nauwlettend in de gaten en zodra er iets vreemds gebeurd gaan alle alarmbellen af. Ze willen dit gewoon winnen.

De stampede verlengen is hiervoor geen optie.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Ik vind het wel mooi geweest straks met de Stampede!
We hebben nu iig mooi bij kunnen blijven, wat anders absoluut niet gelukt was.. EN we hoeven niet bang te zijn dat we straks ook nog op de 3e plaats belanden, hardstikke goed hoor :)

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ik stemde natuurlijk, maar eigenlijk heb ik nu mijn mening veranderd :)

Tegen dus, we moeten nu andere projecten uit het slop halen, ARS bevechten bij ecc2 is zinloos, voordat we ze hebben is het project af..

• Dutchsauron
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 17:52

Dutchsauron

Mooooh

Als het project toch aan het einde van het jaar is afgelopen kunnen we natuurlijk ook zorgen dat wij deze battle winnen en Ars de kans ontnemen om dit project met een 1e plaats af te sluiten. En de winnaar is ..... DPC..... is toch ook een leuk. of niet dan?

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Dutchsauron schreef op 14 August 2003 @ 17:16:
Als het project toch aan het einde van het jaar is afgelopen kunnen we natuurlijk ook zorgen dat wij deze battle winnen en Ars de kans ontnemen om dit project met een 1e plaats af te sluiten. En de winnaar is ..... DPC..... is toch ook een leuk. of niet dan?
Uhuh :)
Zeker dat dat leuk is.
Of het mogelijk is, is een ander verhaal.

Ik ben zeker van plan het uiterste uit onze systemen te halen om dat te bereiken.
Als er mensen een leuke stunt uit willen halen moedig ik ze zeker aan, maar de Stampede is na deze maand iig afgelopen.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Pagina: 1