Zijn er meer mensen die problemen hebben met de windows update?
Is dat nieuwe wormvirus al zo aktief of liggen de problemen bij mij?
Is dat nieuwe wormvirus al zo aktief of liggen de problemen bij mij?
Money for nothin' and your chicks for free
[ Voor 27% gewijzigd door vanke014 op 13-08-2003 13:59 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik denk dat Afrika ongeveer gelijk met Europa gaat, begint waarschijnlijk iets eerder (kijk maar eens op een goede kaart met tijdzones).vanke014 schreef op 13 augustus 2003 @ 13:59:
Wat nou ook het grappige is, de verschillende tijdzones op onze wereld. Dus als het virus om 2:00 aanvalt....eerst Azië -> Europa -> Afrika -> VS.
De meeste PC's weten vrij goed in welke tijdzone ze staan en dan is het helemaal niet moeilijk om de zaak zo te coordineren dat ze allemaal beginnen op bijvoorbeeld 12:00 hr UTC/GMT.En de virusschrijver(s) zullen het wel in het spitsuur laten gebeuren...midden in de nacht lijkt me onwaarschijnlijk
Dus de aanvallen zullen achter elkaar beginnen.
[ Voor 34% gewijzigd door Freee!! op 13-08-2003 14:03 . Reden: Coordinatie ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
There is no place like ::1
FAQ Internet & Telefonie :
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()