Toon posts:

Problemen met Windows update?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de windows update?

Is dat nieuwe wormvirus al zo aktief of liggen de problemen bij mij?

Verwijderd

Gewoon blijven proberen.. Kep net 30mb aan updates binnen gehaald en ging prima.

Verwijderd

Topicstarter
mmhh... nu doet ie het wel weer..

Iemand anders ook last gehad van time-outs?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Bij mij was het gister ook heeeeel erg traag. Geduld hebben.

Money for nothin' and your chicks for free

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
is de 16 augustus dan misschien toch iets eerder? :D (of mensen hebben hun pc datum niet goed staan :D)

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Wat nou ook het grappige is, de verschillende tijdzones op onze wereld. Dus als het virus om 2:00 aanvalt....eerst Azië -> Europa -> Afrika -> VS.

En de virusschrijver(s) zullen het wel in het spitsuur laten gebeuren...midden in de nacht lijkt me onwaarschijnlijk :D

Dus de aanvallen zullen achter elkaar beginnen.

[ Voor 27% gewijzigd door vanke014 op 13-08-2003 13:59 ]

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

vanke014 schreef op 13 augustus 2003 @ 13:59:
Wat nou ook het grappige is, de verschillende tijdzones op onze wereld. Dus als het virus om 2:00 aanvalt....eerst Azië -> Europa -> Afrika -> VS.
Ik denk dat Afrika ongeveer gelijk met Europa gaat, begint waarschijnlijk iets eerder (kijk maar eens op een goede kaart met tijdzones).
En de virusschrijver(s) zullen het wel in het spitsuur laten gebeuren...midden in de nacht lijkt me onwaarschijnlijk :D

Dus de aanvallen zullen achter elkaar beginnen.
De meeste PC's weten vrij goed in welke tijdzone ze staan en dan is het helemaal niet moeilijk om de zaak zo te coordineren dat ze allemaal beginnen op bijvoorbeeld 12:00 hr UTC/GMT.

[ Voor 34% gewijzigd door Freee!! op 13-08-2003 14:03 . Reden: Coordinatie ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Niet zo raar, gezien de media aandacht mbt dit virus... Iedereen haalt die update naar binnen....

In ieder geval heb ik hem net al gedownload voor klanten, en werkte perfect.

• hemiparo
  • Niet online
ik denk dat mensen massaal op de update site zitten... ophalen ging vannacht zo traag en vanochtend redelijk...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, van de microsoft site zelf nog laatst de patch opgehaald, ging snel genoeg...hangt gewoon van het tijdstip af :-)

There is no place like ::1

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

[rml][ Win2k] website Windows Update is momenteel niet beschikbaar[/rml]
Hier verder idd :)

Tevens:
FAQ Internet & Telefonie :
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.