Ik heb net een nieuwe PC en na veel gedonder te hebben gehad met het moederbord A7N8X Deluxe Rev 2.0, heb ik nu eindelijk een nieuw moederbord + geheugen dat die plank vernield had.
Nu alles weer in elkaar zit is 1 probleem nog steeds HEEL irritant aanwezig!
Het probleem is namelijk dat de Audigy 2 soms kraakt..!
Maar nu ik dit typ (heb hierop nog niet zoveel getypt) merk ik tijdens het typen van deze post dat m'n Logitech Desktop MX (wireless) set er wel is mee te maken kan hebben..
Met de muis lijk ik er geen last van te hebben. Maar bij typactiviteit klikt het regelmatig.. Maar nu ik dus eigenlijk wel de oorzaak weet (het typen), wát kan ik hieraan doen...? Na even verder klooien ben ik er ook achter dat het niet uitmaakt of het toetsenbord of kanaal 1 of 2 staat..
Iemand een idee hoe ik van deze storing af kan komen?
Nu alles weer in elkaar zit is 1 probleem nog steeds HEEL irritant aanwezig!
Maar nu ik dit typ (heb hierop nog niet zoveel getypt) merk ik tijdens het typen van deze post dat m'n Logitech Desktop MX (wireless) set er wel is mee te maken kan hebben..
Met de muis lijk ik er geen last van te hebben. Maar bij typactiviteit klikt het regelmatig.. Maar nu ik dus eigenlijk wel de oorzaak weet (het typen), wát kan ik hieraan doen...? Na even verder klooien ben ik er ook achter dat het niet uitmaakt of het toetsenbord of kanaal 1 of 2 staat..
Iemand een idee hoe ik van deze storing af kan komen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080