firewire bracket voor p4c800

Pagina: 1
Acties:

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025
Ik heb pas een asus p4c800 gekocht. Tot mijn verbazing zaten hier geen brackets bij voor firewire of usb (terwijl er wordt geadverteerd met 2 firewire poorten en 8 usb poorten), kennerlijk wordt er bij asus ook bezuinigd.

nu heb ik die usb brackets al kunnen kopen voor 1,50 per stuk bij de groothandel, maar ik heb nog geen bracket kunnen vinden voor de firewire. Nu heb ik die 2e firewire poort wel hard nodig, omdat op een de printer gaat en op een andere de dv cam.

heeft iemand enig idee waar deze wel te koop zijn? eventueel is het ook wel ok als het in de voorkant van de kast terecht komt.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Kun je zelf niet wat fabriceren? Een female connector kopen en deze aansluiten op je mobo?

Alles is terug te redeneren naar 4

• AtlonXP1800
hmm... volgens mij heb ik dit topic te vroeg geopend.

vindt net dit :

Afbeeldingslocatie: http://www6.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tqzc30.jpg

kost alleen wel 14 euro + 10 euro verzendkosten.

/edit: eigenlijk toch niet te vroeg geopend, als iemand weet waar je gewoon zo'n bracket kan kopen wat je achter in een pci slot stopt hoor ik het graag. Ik vind 24 euro eigenlijk toch best wel duur, en ik het het helemaal niet aan de voorkant nodig.

[ Voor 40% gewijzigd door AtlonXP1800 op 13-08-2003 13:39 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:10

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hoe zien de connectoren eruit op het mobo? Ik heb er misschien nog wel liggen.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Wat voor printer heb je dan? Firewire op een printer heb ik nl nog nooit gezien.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

kweenie hoor, maar meestal zit er een boekje bij je asusmobo en daar staat precies wat erbij geleverd zou moeten zijn aan accesoires. Als daar een firewirebracket (meestal voor een pcislot-opening) bij staat zou ik eerst ff aankloppen bij je leverancier.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:43
ik geloof dat ze bij www.informatique.nl zo'n dingen hebben, teminste voor mijn epox mobo hebben ze die dingen wel

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

kijk eens op laupro daar lopen verschillende IA's met zulke uitbreiding brackets en 5,25 en 3,5 bakkies.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• AtlonXP1800
op het mobo zitten van die 9 pins aansluitingen (waar op je het met zo'n blokje kan aansluiten)

in heb boekje van asus staat netjes dat er geen bracket wordt meegeleverd, het is dus geen foutje. Kennerlijk is een "deluxe" versie niet zo luxe meer. (in vindt dit eigenlijk wel vreemd, omdat met de p4pe die goedkoper is wel alle brackets worden meegeleverd, bij deze wordt zelfs geen bracket voor de game poort meegeleverd)

• AtlonXP1800
oh ja, om de vraag van bobsnl te beantwoorden: het is een epson stylus photo 2100, en die gaat op firewire

Verwijderd

Ik zou eens op zoek gaan eigenaren van gigabyte bordjes, daar word zoveel bijgeleverd dat je niet eens alles in je kast kwijt kunt.

Dus wellicht dat iemand die wel voor weinig aan je wil verkopen!

Heb zelf ook een p4c800 deluxe een tijdje gehad en die zaten er idd niet bij!
Heb nu een 8knxp en daar zitten ze dus wel bij, nu heb ik die dingen zelf al in gebruik dus aan mij heb je weinig.

Maar er zijn denk ik genoeg gebruikers die niks met firewire doen.

• Gem1e
  • Laatst online: 25-02-2025
bobsnl schreef op 13 augustus 2003 @ 13:49:
Wat voor printer heb je dan? Firewire op een printer heb ik nl nog nooit gezien.
Google, intikken firewire printer,342.000 hits.

• bobsnl
  • Laatst online: 26-06 09:56
Gem1e schreef op 13 August 2003 @ 20:45:
[...]
Google, intikken firewire printer,342.000 hits.
Ja, .... voornamelijk hits m.b.t. tot shops die firewirekabels en printers aanbieden he :P

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Pagina: 1