Toon posts:

[Registratie] Programma Software / Hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Ik zoek voor mn werk een programma waar je software,hardware,pc's kan registreren, het liest op acces basis.

Ik heb zelf al een database gemaakt maar dat loopt niet echt lekker. er zitten wel behoorlijk wat fouten en en acces is ook weer niet echt een makkelijk proggie. De search op google en hier vertelde mij niet echt heel erg veel. ik hoorde wel van het programma sohra maar die kan ik niet vinden.

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Meestal is het toch voor die dingen het beste om zelf een programmatje te schrijven.

dmv van de access wizard kom je al een heel eind! :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 14:00
MvPCInfo
Eventueel met database programma:
MvPCBase

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:51

Qwerty-273

Meukposter

Gewoon een degelijk pakket er voor zoeken. Configuratiebeheer (of configuration management) is de term die je zoekt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
nou in het schijven van programma's ben ik niet echt goed. en de access wizard biedt geen uitkomst.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, iets meer zoekwerk doen kan ook, maar het zal ongetwijfeld weer niks mogen kosten ;)

Er zijn zat inventory tools te vinden, Centennial Discovery, de hierboven genoemde tools ook, en er is op Sourceforge ook wel wat Access-97 based spul te vinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:41
topdesk?

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is echt de bedoeling om losse componenten te beheren, en gewoon software wat we in de kast hebben bij te houden, Deze zitten in cdmappen en die willen we graag nummeren en dan makkelijk kunnen terug vinden.

Verwijderd

Kijk eens naar topdesk lite. http://www.topdesk.com
Pagina: 1