Toon posts:

Probleem na installatie van catalyst drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was gisteren bezig met een systeempje in elkaar aan het steken en dit verliep allemaal zonder problemen,...

De configuratie:

Athlon xp 2500+
512ddr
Asustek
Asus A7V8X (Via KT400)
Radeon 9600 Pro (van hercules)

Nu het probleem : Ik installeer winXP, installeer dan alle drivers van het moederbord etc.. en vervolgens de ATI catalyst drivers..Ik reboot de pc... het windows laadscherm komt erop en juist voor hij in windows wilt gaan stopt de pc met reageren en zie ik gewoon een zwart scherm en verder niets meer... ik moet altijd in safemode booten en dan via driver cleaner de catalyst drivers verwijderen.
Als ik dan terug reboot is er geen probleem maar ik kan toch moeilijk werken met de standaard drivers van windows...

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je al oudere Catalysts geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb catalyst 3.6 geprobeerd (de nieuwste) en dan die van de cd 3.2 dacht ik... maar beiden geven hetzelfde probleem...

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als het goed is moet ie dan met een soort test komen (om te zien of je het schermpje wel ziet dat er wordt displayed) maar dat komt bij jou niet in beeld... Kzou 3.5 eens proberen. 3.6 gaf hier ook al problemen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
zal ik eens doen... zal ook eens een format proberen en vervolgend direct die ati drivers te installen voor ik andere drivers begin te installen :)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 10:06
zet agp 8x en fast writes eens uit..
ik had ook problemen na et installeren de drivers voor een 9700pro.
8x en fastwrites uit en hij doet et zonder problemen.

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
eens proberen nogmaals bedankt (hopenlijk kan ik dat uizetten want in bios staat agp 8x greyed...

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 00:18

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb dit weekend percies het zelfde probleem gehad dat ik vlak voor je windows in gaat geen beeld meer had. ik heb toen de stekker van de monitor met het verloopstukje in me DVI aansluiting gedaan en die deed het wel. lijkt er wel op of je standaard poort niet meer wordt aangestuurd.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:06

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dark Angel schreef op 13 August 2003 @ 14:38:
ik heb toen de stekker van de monitor met het verloopstukje in me DVI aansluiting gedaan en die deed het wel. lijkt er wel op of je standaard poort niet meer wordt aangestuurd.
Dat heb ik ook gehad. Tenslotte (na een cold boot ofzo ) ging het goed. Wellicht kan de TS schrijven hoe zijn monitor/TFT is aangesloten.

Bij mij was het net als donkere engel Even via de vga(verloop)veloop stukje aansluiten, rommelen (sorry dat ik zo vaag ben) in het control panel, en tenslotte rebooten en het verloop stukje ertussenuit. Wellicht maakt het nog uit of je TV-OUT hebt aangesloten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 10:06
wat was nou de oplossing??

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
heb ik nog niet... ik heb eens opnieuw een format gedaan en direct na de format de catalyst drivers... toen werkte het...
Als ik het scherm in de dvi aansluiting steek (met zo'n tussenstuk) dan boot tot juist voor winxp en dan gaat het scherm gewoon op stand-by hmm...

Verwijderd

offtopic

leuk plaatje heb je Ritchie
Pagina: 1