Toon posts:

ervaring met sweex draadloos toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg hard toe aan een nieuw toetsenbord. Draadloos heeft de voorkeur, maar logitech/microsoft zijn toch wel aan de prijs. Toevallig kwam ik net een zaak tegen waar een draadloos toesenbord + muis (optisch) van sweex aangeboden wordt voor net geen 30 euro...

Heeft iemand ervaring met dit toetsenbord (&muis)? De prijs ziet er goed uit, maar ik ben toch benieuwd naar bv. gebruiksgemak en bereik van de ontvanger. Op de sweex website is niets te vinden over dit product...

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
heb iets in de richting van sweex / safeway gehad en de overdracht is zeer traag.. gamen / snel typen zit er dan niet echt in

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
niet met die set maar ik heb zelf een noname draadloze optische muis en het werkt wel, maar na 8-10 uurtjes muizen moet ie op de lader, op zich niet zn punt, maar dan moet je het niet vergeten ;)
ik heb hier ook een draadloze zet van de aldi en daar ben ik niet zo over te spreken, werkt maar tot ong 15 cm maar draadloos optisch zou ik iig wel voor gaan.

btw. toetsenbord draadloos zie ik het nut niet zo van als je teminste je comp op een buro hebt staan en je niet van plan bent om vanuit je bed je computer te besturen, moet je volgens mij zowiezo een beamer moeten hebben om alles te kunnen lezen :P

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc gaat binnenkort van mijn bureau af door ruimtegebrek. Aangezien de kast dan te ver weg staat en ik geen fan ben van strakke kabels, is draadloos ideaal. Door de gunstige prijs ben ik benieuwd naar de kwaliteit van sweex. Een trage overdracht van het signaal zou wel ernstig afbreuk doen aan het nut er van...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:11:
mijn pc gaat binnenkort van mijn bureau af door ruimtegebrek. Aangezien de kast dan te ver weg staat en ik geen fan ben van strakke kabels, is draadloos ideaal. Door de gunstige prijs ben ik benieuwd naar de kwaliteit van sweex. Een trage overdracht van het signaal zou wel ernstig afbreuk doen aan het nut er van...
Tja, ze zijn niet voor niks zo goedkoop.

Ik heb er zelf (heel eerlijk) geen ervaring mee, maar ik denk dat je rustig aan mag nemen dat het echt niet zo geweldig zal zijn, goedkoop = duurkoop gaat toch erg vaak op. Als ik jou was zou ik toch ff doorsparen voor een Microsoft/Logitech, waarschijnlijk hebben die meer bereik, zijn ze kwalitatief beter, en kunnen ze hogere overdrachtsnelheden aan (snel typen zal met die Sweex geen pretje zijn).

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Normaalgesproken is er vaak wel ergens een review of zo te vinden, maar over dit toetsenbord kan ik absoluut niets vinden. Goedkoop hoeft namelijk niet altijd duurkoop te zijn... Voor die prijs kan het eigenlijk niet zo veel zijn, maar misschien heb ik eens een keertje geluk :)
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 13:16:
[...]

Tja, ze zijn niet voor niks zo goedkoop.

Ik heb er zelf (heel eerlijk) geen ervaring mee, maar ik denk dat je rustig aan mag nemen dat het echt niet zo geweldig zal zijn, goedkoop = duurkoop gaat toch erg vaak op. Als ik jou was zou ik toch ff doorsparen voor een Microsoft/Logitech, waarschijnlijk hebben die meer bereik, zijn ze kwalitatief beter, en kunnen ze hogere overdrachtsnelheden aan (snel typen zal met die Sweex geen pretje zijn).

Succes!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
hoe duur is die set dan?
ik geloof dat dit aldi setje ong 20-30 euro kosten, kwaliteit is 3 keer niks, dus die hele prijsklasse zal wel niet zo veel zijn

/edit oww. 30 euro.... :X
ik weet niet hoor...

[ Voor 15% gewijzigd door Da Union op 13-08-2003 15:03 ]

Verwijderd

Sweex maakt goed spul, maar de draadloze technologie is niet goed. Je kunt beter met draad kopen en een verlengkabel r bij kopen.

3 meter is voldoende?!? })
Pagina: 1