-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dit lijkt mij ook schaamteloos misbruik van tikfouten die mensen maken die op zoek zijn naar liteon.com
Volgens eigen zeggen opgericht in 1989, heeft een KvK-registratie, en core-business is voor zover ik het kan zien geen onderdelenhandel, maar administratieve faciliteiten. Vandaar het beperkte aanbod.
LiteOn is grappig genoeg ook opgericht in 1989.
Beide bedrijven zijn iig zo ruim van voor de internethausse; dat boze opzet mij uitgesloten lijkt. Zeker omdat Lieton geen cd-spelers en -branders levert
LiteOn is grappig genoeg ook opgericht in 1989.
Beide bedrijven zijn iig zo ruim van voor de internethausse; dat boze opzet mij uitgesloten lijkt. Zeker omdat Lieton geen cd-spelers en -branders levert
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nouja, misschien geen boze opzet, maar ze krijgen er vast een hoop bezoekers meer door
Het is een eenmanszaak dus het staat goed in de pricewatch. Wat mij overigens opvalt is de ingevulde shopsurvey zonder naam
.
De survey is tijdelijk verwijderd.
De survey is tijdelijk verwijderd.
[ Voor 14% gewijzigd door Robin op 13-08-2003 23:24 ]