Het is vast wel mooi weer buiten.
mm bij mr-at heb ik voor 250 gulden een 3com superstack 2 hub 12 poorts gekocht (is wellis waar 100 Mb, maar ja doe je 't wel meteen goed!)
Verwijderd
pfft.. als ze allemaal 100 mbit aankunnen gewoon een willekeurig 100mbit hubje kopen. geen big deal. (verschillen zijn niet zo heel erg groot). Als je verschillende kaarten hebt (qua snelheid dan) dan wordt het wel tricky. kijk even in de search naar eerder topics over goede autosensing hubs (of beter nog, kijk naar een kleine switch. die van netgear zijn errug goed (en duur: 300 piek voor 5 poorts...)
Ga naar de computerboer op de hoek en koop de goedkope hub die hij heeft (met 4 poorten of 8 als je denkt nog verder uit te gaan breiden). Geef geen honderden guldens uit aan een Intel of 3Com hub, een 10/100mbit switching hubje (of alleen 10 of 100, ligt aan je situatie) met een vaag Koreaans merk is goed genoeg.
Heb hier de 5 poorts 10/100 hub van MyCom, ongeveer 200 piek, bevalt goed
.
Heb hier de 5 poorts 10/100 hub van MyCom, ongeveer 200 piek, bevalt goed
Koop wel een 10/100 anders kan je als je nog 10mb kaarten gebruikt (voor langzame pc of voor pc waar je geen 100 in kan zetten).
Vaak doen printers het ook niet op 100mb. Je kan dan dus niet een netwerk printer (=zonder stuur computer) aansluiten.
Vaak doen printers het ook niet op 100mb. Je kan dan dus niet een netwerk printer (=zonder stuur computer) aansluiten.
koop er dan eentje van 3Com
als je helemaal veel performance wilt en veel knaken wilt spenderen koop dan een switch....
als je helemaal veel performance wilt en veel knaken wilt spenderen koop dan een switch....
-Think Progressive-
Zeker geen 10/100Mbit want dan heb je een DURE switchende hub. Gewoon een el cheapo hubje met 4..10 porten. Absoluut < fl 100,-
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Vrienden,
één woord: switch!
Er gaat een wereld voor je open en de prijs ligt dicht tegen die van een hub.
Mr. At roelz 
Ik heb die Linkpro 8 poorts switch van ze.
Ben nog aan het configgen want 98 en NT5 door elkaar is niet echt lekker!
Ik heb die Linkpro 8 poorts switch van ze.
Ben nog aan het configgen want 98 en NT5 door elkaar is niet echt lekker!
Pleaz explain me effe de major en minor
differences tussen een switch en een hub
Wat doet een switch wat een hub niet doet?
differences tussen een switch en een hub
Wat doet een switch wat een hub niet doet?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
een switch? voor 3 pc's?Op donderdag 30 november 2000 00:36 schreef Mihoen het volgende:
Vrienden,
je bent niet goed snik!
Gewoon een elcheapo hub.
Loop naar de dictstbijzijnde computer winkel.
Vooral geen 3com of intel. je betaalt veel, waar je toch nix aan hebt...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Pagina: 1