Draadloos toetsenbord Logitech doet niets na schoonmaak

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heyzz,

Ik heb vorige week heel mn Cordless Desktop™ iTouch™ toetsenbord uiteengevezen en het bovenste deel + de toetsen heb ik dan gewassen. Ik heb daarna alles terug in elkaar gezet (ook die velletjes enzo waren los). Na alles terug gezet te hebben heb ik gemarkt dat het niets meer doet, het reageerd niet. Er zijn geen Shift lampjes ofzo.Ik heb ook de software geupdate en die zegt 'dat de baterij status ok is', maar als ik er de bat uithaal, blijft het ok.Als ik de connect button langer dan 15sec inhoud gebeurd er ook niets. Ik denk dat het aan de zender ligt, maar ik weet niet waar die ligt. Wat kan het nog zijn ?

Verwijderd

ik heb ook dit toetsenbord en bij mij komt dit altijd voor als ik de batterijen eruit heb gehaald. Als ik dan op de connect knop druk van het toetsenbord en/of de connectknop van de zender werkt alles weer goed. Het is trouwens niet zo dat je de knop 15 sec moet inhouden ofzo, 1 keer drukken is genoeg.

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 14:57

jmr

Probeer anders eens de reset-procedure. Die heb ik ook ooit eens moeten uitvoeren toen ik men muis niet meer aan kon melden:

1. Computer uit
2. Batterijen uit muis / toetsenbord
3. + en – kortsluiten met paparclip
4. Computer aan
5. Knop ontvanger 20 sec ingedrukt houden
6. Batterijen in muis / toetsenbord
7. Ontvanger indrukken
8. Binnen 5 sec. toetsenbord / muis connecten

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Ja het is gelukt.Ik had me al zot zitten duwen op die knopjes.Maar ik ging naar de winkel, en daar ging het. Had wel de v en de b omgewisselt ;-) en de toesten voelen alsof je op kaseistenen loopt