Toon posts:

php gbook zonder sql dbase maar met smilies

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ben ernstig op zoek naar iemand die mij phpcode kan verschaffen voor een gbook die zonder sql dbase kan draaien maar waarbij ik wel smilies kan toevoegen. De smilies heb ik zelf al (nee, niet van tweakers ;) ) Ik heb de laatste paar dagen veel gezocht hier in de search maar ook op hotscripts en google etc, maar ik kan geen enkel gbook-script vinden dat gewoon sober is (alleen naam, ip, email, website, date&time) en waarbij ook nog eens een smiley-optie zit (smilies die ik dus later zelf kan toevoegen/veranderen in het script).

Ik ben niet goed in het maken van php-code, het enige wat ik kan is de betreffende code verwerken in mijn html. Ik kan me voorstellen dat er reacties gaan komen van "leer het jezelf", maar ik ben bezig met het updaten van een website en ik had graag nu wél eens een gbook dat ikzelf kan hosten, zonder reclamebanners etc. en waarbij ik volledige controle heb qua layout en hosting. Het is dus weer een kwestie van tijd ;)

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen, of verwijzen naar een linkje dat in aanmerking komt voor mijn situatie, in ieder geval alvast bedankt
:)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Scriptrequests zijn hier niet toegestaan.

Toevoeging aan hieronder : ook bij http://www.codebase.nl kun je kant en klare code zoeken ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Janoz op 13-08-2003 10:38 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Sorry, maar als je kant en klare code wilt, moet je niet in een forum voor programmeurs zijn. We kwebbelen hier over code, code bestellen is andere koek en daar hebben we meestal managers voor ;)

Maar veel succes gewenst bij sites als hotscripts.com, waar je scripts kunt zoeken :)

Dit topic is gesloten.