Anti-takeover script/bot [quakenet]

Pagina: 1
Acties:

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Hey,

wij hebben een kanaal op quakenet, met zo'n 300 bezoekers en zo'n 50 operators. Nu gebeurd het regelmatig dat er 1 account van die 50 operators word gehacked en er dan een takeover plaatsvind. Heel vervelend dus. Zijn er goeie/betrouwbare scripten die wij hiertegen kunnen gebruiken?

Alvast bedankt.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Eggdrops in je kanaal mikken, en de gehackte user niet oppen :)

Ey!! Macarena \o/

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 23:46
op quakenet?

Q .... en L

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:28

samo

yo/wassup

een mirc script maken en aan al je ops sturen, dat bij een mass deop de massdeopper deopt. Als al je ops da hebben is dr altijd wel ieland die op tijd reageert....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Hbeez
DPC_scorpion: Als Q/L niet worden gekickt/banned doen zij niets terug (voor jou).

Raz: Bedankt voor je tip, maar bestaan er ook dergelijke bots voor windows-OS's?

[ Voor 35% gewijzigd door Hbeez op 13-08-2003 10:41 ]

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Son_Gohan schreef op 13 augustus 2003 @ 10:39:
Raz: Bedankt voor je tip, maar bestaan er ook dergelijke bots voor windows-OS's?
Uh.... als je op die link had geklikt, staat er:
Some features of Eggdrop:

Designed to run on Linux, *BSD, SunOs, Windows, Mac OS X, etc ...
Extendable with Tcl scripts and/or C modules
Support for the big five IRC networks (Undernet, DALnet, EFnet, IRCnet, and QuakeNet)
The ability to form botnets and share partylines and userfiles between bots
Dus, het antwoord op je vraag: Ja :)

Ey!! Macarena \o/

• Hbeez
Ik had al op de link geklikt, maar ik wist niet dat tar.gz ook voor windows was .. :S

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 11:21:
Ik had al op de link geklikt, maar ik wist niet dat tar.gz ook voor windows was .. :S
"tar.gz" is een archiverings methode, en de meeste decompressie programma's kunnen dat gewoon aan ;)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ohja, was ff vergeten te melden. Als je dat ding in een Windows opgeven wilt hebben, moet je hem compilen in CYGWIN. Ik weet niet of je daar ervaring mee hebt. If not, wil ik wel kijken voor je of ik er vanmiddag tijd voor heb.
Het enige wat ik dan mot weten is de maximale nicklength die de IRCd toelaat.

Ey!! Macarena \o/

• Hbeez
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zal het eerst wel ff zelf proberen. Als het echt niet lukt en ik via google/de search niets vind dan schop ik deze topic wel omhoog. :)

Verwijderd

maak een scriptje dat je automatisch geinvite/geopt wordt door L/Q als je gebanned/deopt wordt en tevens -ao bij L/Q van de channel doet en daarna ban :)

verder is het niet verstandig om 50 ops in een channel te hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 11:30 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

er zijn trouwens nog veel meer irc-bots te vinden die doen wat jij wilt, en ook voor windows :)
en anders kan je er altijd 1 zelf schrijven enzo :P

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
offtopic:
welk kanaal gaat het om als ik vragen mag? Denk dat ik je wel eens tegengekomen ben op q3 xs4all ctf server

Systeem Specs

• pstalman
  • Laatst online: 07-09 16:41
iets van een ON KICK/DEOP regel maken, dat na de deop/kick of whatever je weer geinvite/geopped/geUnbanned word door Q L of hoe ze er ook allemaal heten.

On 1:DEOP:#: if ( $opnick == $me ) { /msg daBot dat je geopt wil worden etc }

https://d4armory.io/Player/803500

• Hbeez
Ik ben te lui om te leren hoe je IRC-scripts schrijft, en als ik het zou kunnen .. zou mijn bot sowieso nooit zo goed worden als een Eggdrop.

Drunkfux: Son_Gohan is een fakenick, en ik speel geen q3/ctf maar Tactical Ops. :)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 11:39:...Drunkfux: Son_Gohan is een fakenick, en ik speel geen q3/ctf maar Tactical Ops. :)
ach so jah.. :) dan zal het wel een ander zijn :P

Systeem Specs

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 11:39:
Ik ben te lui om te leren hoe je IRC-scripts schrijft, en als ik het zou kunnen .. zou mijn bot sowieso nooit zo goed worden als een Eggdrop.
zo goed is eggdrop nu ook wel weer niet ;) ik vind dat Eggdrop te groot is voor het doel wat jij wilt bereiken enzo...
maar je geeft zelf al aan dat je lui bent om een script te maken, en dat maakt dit dus een script req. :P
Ga zelf eens zoeken dan!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hier nog een linkje met een zooitje pre-compiled Eggdrops. Win32 versies staan onderaan de pagina. Veel plezier, en lees goed de config files door :)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1