VPN Router Achter een NAT Router (Speedtouch 510(i) )

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-08 19:03
Hallo,

Ik ben momenteel bezig, met het opzetten van een VPN verbinding, tussen mijn werk en thuis, zodat ik thuis gebruik van de databases op het werk kan maken.

Nu heb ik:
1VPN Router.
Ik wil dus, met meerdere clients op een VPN router kunnen werken (de vpn router die ik heb ondersteund 8verbindingen tegelijk)
Maar, ik heb op mijn pc nu alles goed ingesteld (IPSec tunnel doormiddel van de handleiding van mijn router), alleen ik heb het vermoeden, dan mijn router niks door laat aan mijn VPN router. Ik heb de poorten, default naar mijn VPN router, laten gaan maar dit heeft niet echt veel succes.
Als ik ga pingen,vanaf thuis naar een pc op het werk, krijg ik dat hij bezig is met onderhandelen. Helaas komt hij niet verder dan dit.
De passwors heb ik het zelfde ingesteld via 3DES_MD5.

Misschien, weet iemand welke poorten ik sowieso moet doorverwijzen naar mijn VPN router. Misschien heeft iemand het zelfde probleem. Maar in de search kwam ik niet veel bruikbaars tegen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

PPTP
TCP: 1723

GRE (General Routing Encapsulation) Protocol type 47 dient ook op de firewall geactiveerd te worden.
TCP: 47

UDP poort 500 is voor ipsec

suc6 :P
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Dat is zonder probleem te vinden met de search:
[search=VPN poorten]
[search=VPN poortmap]
enz...

ook hier staan links waar je de poorten kan vinden:
Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 37% gewijzigd door Predator op 13-08-2003 12:25 ]