actueel: Welke aanbieders van gratis emailadress + pop3 zijn er momenteel nog. Gmx heeft bij mij momenteel kuren, en veel andere sites nemen geen klanten meer aan. Ik ben op zoek naar een goed pop adress voor mijn siemens s55 + o2 abo
als je gewoon een goed email adres wilt hebben, waarom niet gewoon voor betalen?
zo duur is dat nu ook wel weer niet, daarnaast weet je dan dat je dat adres "altijd" houdt en niet veranderd, dat zijn de voordelen van een betaald adres
maar geeft je isp geen pop box?
zo duur is dat nu ook wel weer niet, daarnaast weet je dan dat je dat adres "altijd" houdt en niet veranderd, dat zijn de voordelen van een betaald adres
maar geeft je isp geen pop box?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16#16
Daar staat gewoon een link naar een hele grote lijst met (o.a.) gratis aanbieders. Gebruik daarom eerst eens de FAQ, de GoT-search en ook bijvoorbeeld Google voordat je een topic opent met een dergelijke vraag.
Daar staat gewoon een link naar een hele grote lijst met (o.a.) gratis aanbieders. Gebruik daarom eerst eens de FAQ, de GoT-search en ook bijvoorbeeld Google voordat je een topic opent met een dergelijke vraag.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()