HD gecrasht???

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Topicstarter
Hallo, gisterenmiddag zat ik achter mijn pc te surfen hoorde ik in 1 keer een ratel ofzo... Een geluid van ijzer op ijzer uit mijn pc komen. :? Toen was het een tiental seconden weg, en toen kwam het weer, maar dan harder! Ik dacht, ik zet die pc snel uit! Nou, het eventjes een uurtje laten rusten en dan maar ffies opnieuw opstarten. Ik krege mijn boot-screentje van XP te zien: WTF een blauw scherm... :'(
Cannot Mounting Device controller ofzoiets stond er. Er stond dat als dit de eerste keer was dat een error screen kwam, ik gewoon moest rebooten. Ik dus rebooten...WEER dat blauwe scherm... Met uiteraard hetzelfde bericht. Er stond ook dat je alle software en hardware die je zojuist geinstalleerd hebt moest verwijderen. Ik heb de afgelopen week zover ik weet geen software/hardware geinstalleerd...En er stond op dat blauwe scherm ook nog hoe je de safe-modus moest gebruiken. Dit doe ik dus braaf: booten in safemodus... Je raad het natuurlijk al... WEER dat blauwe schermpje. Nu wil ik mijn pc booten met opstartdiskette, en dan met Mastercd's. Bij de eerste mastercd krijg ik al te zien: Read Error Dos Error 11 [R]etry [F]ailed. Zo nuchter als ik ben druk ik op de R-toets... Weer diezelfde error :'( . Dan druk ik maar es op failed... Krijg ik ene error "Glue Parts Error" WTF betekend dat? Dan staat er Boot Failed en krijg ik DOS-modus... Voor de gein doe ik es dir in de c: schijf (mijn harddisk)... No files found of iets dergelijks stond er...

Weet iemand wat hier aan de hand is??? Softwarematig of hardwarematig?
Specs pc: (in de signature is de laptoppie dus niet verwarren)
1800mhz
256mb geheugen
64mb videokaart tv-out
DVD-speler
CDrw-brander (specs weet ik zo niet)
HD van 60GB
Windows XP home

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Je had zelf natuurlijk ook even kunnen zoeken, dit topic is nl al tig keer langsgekomen...!

Maar goed volge deze link maar...

Je komt dan op een websiteje met diverse geluiden van stervende/dode harde schijven :(

Ik vrees dat je koppen gecrashed zij en daar is niets aan te doen.
Als je nog garantie hebt, even terug naar de winkel of anders een rma ervan maken!

We have just one world, but we live in different ones...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Bekijk deze link eens..

Daar staat jouw probleem gewoon omschreven, namelijk een deffecte hdd.. Ook staan in de faq tips over hoe je het ding misschien nog aan de gang kunt krijgen en hoe je vanalles kunt testen..

succes.

Dit topic is gesloten.