[iexplorer] snelkoppeling kan niet gestart worden???

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb favorieten op een tweede harddisk staan en als ik er eentje open dan krijg ik de boodschap dat de koppeling niet geopend kan worden omdat er iets niet is gestart. Kan iemand mij uitleggen met voor een kwaal ik nu weer te maken heb?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

"omdat er iets niet is gestart" => staat er ook bij wat dan? :O

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 07:36 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

IE probs --> Software Algemeen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• stylezzz99
Dit is letterlijk de boodschap die ik krijg:

"kan deze internet-snelkoppeling niet openen, omdat "spatie" niet is gestart."

Spatie staat voor een onbekende service.

Dus een of andere service is niet gestart of uit een oude installatie overgebleven.

???

Verwijderd

Internet Explorer werkt wel gewoon? Je kan ook favorieten toevoegen? wat voor een OS heb je?

• stylezzz99
Ik gebruik Windows XP Professional met SP1.

Internet explorer werkt prima. De snelkopplingen die ik toevoeg werken ook, alleen de snelkoppelingen die ik had werken niet meer.

Verwijderd

Scan eens op die LoveSan bug, want ik had gisteren net hetzelfde, kon GEEN ENKELE applicatie meer starten (zei constant : You don't have permission)

• stylezzz99
Ik heb inderdaad een lovescan worm op mijn computer. Deze is herkend en verwijderd. Maar het probleem bestond hiervoor al. Dus iemand anders?

edit:

Als ik mijn documenten open in dezelfde folder dan krijg ik een gecodeerd document te zien.

Ik ben er achter dat alle bestanden in die map gecodeert zijn. Ik krijg alleen niet meer te zien dat ze gecodeerd zijn, terwijl dit nog wel zijn. Weet iemand hoe ik deze moet decoderen?

[ Voor 58% gewijzigd door stylezzz99 op 13-08-2003 22:06 ]

Pagina: 1