Ik heb een Spot Scantak 2C (fabrikant is failliet, die kan ik niet vragen). Hierbij zit een 8 bits controllertje. Volgens vele reviewsites heeft de Spot scanner een SCSI interface. Kan dit kloppen? Ik heb nml nog nooit een SCSI apparaat gezien dat bus powered is. De kabel is gewoon een Adaptec 25pins als je het zo wilt noemen. Iemand een ID? Zou me nml weer een ISA slot uitsparen.
Niemand? Hoop ik dat ik vandaag of morgen de handleiding nog gemeeld krijg, misschien dat het daar in staat.
Verwijderd
SCSI die door de bus gepowerd word ken ik alleen via SCA verder nie maar daz 80 pins 
die moe je nie hebbe
verder kan ik je nie helpe.. srry
die moe je nie hebbe
verder kan ik je nie helpe.. srry
Verwijderd
Scsi-scanner is niks vreemds mee, maar hij heeft toch echt een externe voeding nodig. Zoveel kan je pc/scsi-kaart echt niet leveren...
PC kan het dus wel leveren, want hij is nu powered door een ISA interface waarvan gezegd wordt dat het een gestripte SCSI interface is.Op donderdag 30 november 2000 13:04 schreef Deleon het volgende:
Scsi-scanner is niks vreemds mee, maar hij heeft toch echt een externe voeding nodig. Zoveel kan je pc/scsi-kaart echt niet leveren...