-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Uhm kan je misschien wat meer vertellen de rest laten zien van je query wat de foutmelding is enz.
Zo kan ik weinig voor je betekenen
Zo kan ik weinig voor je betekenen
Probeer eens " & short & " , dus zonder '
Hij gaat waarschijnlijk over z'n nek omdat het numerieke waarde is.
helpt niets.. maar de waarde is numeriek.. maar het veld in de db is text... dus dan moet je toch ' ... ' gebruiken..syllaz schreef op 13 August 2003 @ 00:28:
Probeer eens " & short & " , dus zonder '
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
hmm... opgelost..
heb nu het volgende gedaan:
dat de tabel naam NEWS is, en de colom naam news is, dat zal hij wel niet zo leuk vinden ofzo... want gereserveerde woorden zitten er volgens mij niet in.
Allemaal bedankt voor de hulp!
edit:
dit is welke er in de [ ] moeten komen:
zo doet hij het nog steeds goed, dus short, datum en time moeten tussen [ ] , date en time zullen wel gereserveerd zijn, short weet ik niet.
heb nu het volgende gedaan:
code:
1
| update="update NEWS set [news]='"&news&"', [short]='"&short&"', [date]='"&dateItem&"', [time]='"&timeItem&"', admitted=True, [to]='"&toWho&"' where [id]="&id |
dat de tabel naam NEWS is, en de colom naam news is, dat zal hij wel niet zo leuk vinden ofzo... want gereserveerde woorden zitten er volgens mij niet in.
Allemaal bedankt voor de hulp!
edit:
dit is welke er in de [ ] moeten komen:
code:
1
| update="update NEWS set news='"&news&"', [short]='"&short&"', [date]='"&dateItem&"', [time]='"&timeItem&"', admitted=True, to='"&toWho&"' where id="&id |
zo doet hij het nog steeds goed, dus short, datum en time moeten tussen [ ] , date en time zullen wel gereserveerd zijn, short weet ik niet.
[ Voor 42% gewijzigd door mr._Anderson op 13-08-2003 00:50 ]
short is een shortint.
Nooit reserved words gebruiken!
Nooit reserved words gebruiken!
Pagina: 1