proxy een bult blokkies laten ophalen

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Hoi, daar ben ik weer, je weet wel, cyberjunkie die niet langs de proxy op z'n werk kan komen ;)
Nou had ik zo gedacht: thuis gaat alles prima met een proxy en zo, kan ik de proxy nou zo configureren dat ie gewoon even mega veel blokjes binnenhaalt, zodat ik die blokjes per e-mail naar kantoor stuur, bestandje dan in de proxydirectory aldaar zet en zo de koetjes offline toch kan bevoorraden. En dan de buff-out vanuit kantoor naar huis mailen en thuis door de proxy laten verwerken. Lijkt me zo mooi als dat kan!! Maar hoe zal ik eens instellen dat die proxy heel errug veel rc5 blokkies gaat ophalen. 20.000 of zo om mee te beginnen, want de kudde op m'n werk groeit nog wekelijks.
Graag reactie! En alvast weer bedankt!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Onder het rc5-kopje in proxyper.ini expertmode=1 toevoegen en dan minkeysready op de gewenste waarde zetten.

• Cyberjunkie
Bedankt! Ik heb de minkeysready nu op 20000 staan. Is dit gewoon 20000 work units?
Enne, maxkeysready heb ik voor de zekerheid ook maar even omhoog gezet, dat leek mij een helder inzicht van mezelf *D

• Chaos
  • Niet online
Op woensdag 29 november 2000 23:09 schreef Cyberjunkie het volgende:
Is dit gewoon 20000 work units?
Jeps

• Cyberjunkie
Ik ben zo helemaal te gek met mijn off-line proxy! Alle koetjes op kantoor zijn weer voorzien van krachtvoer dat ik door m'n (dummy) proxy thuis heb laten ophalen. Het loopt nu dus bijna automatisch. Nu nog het flushen, dat probeer ik vanavond. Hopelijk heb ik dan zo'n 8K te flushen. Is voor mij een record! Zou ik nu ook in de top10 snelste stijgers kunnen komen, of is daar erg veel meer voor nodig?

Dan moet ik er nog even bij zeggen dat ons team momenteel een paar dagen bezig is en ergens op de 160.000 plaats bungelt.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Chaos: waarvoor dient "expertmode=1" :?

De pproxy draait prima hier (zonder die regel) met 50k op voorraad :9

• Chaos
  • Niet online
Als je dat er niet bijzet gaat de proxy zelf nadenken over de hoeveelheid blokjes die hij ophaalt. Als er dan niet genoeg gefetcht wordt weigert ie om veel blokjes op voorraad te hebben.
Pagina: 1