Toon posts:

cdrw problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met hetvolgende irritant probleem, wanneer ik mijn foto's wil backupen met nero write hij alles perfect..
Maar als ik dien cd wil lezen begint mijne dvdrom (of writer alle 2 getest) herhaaldelijk die cd te lezen..
Ik klik op my computer en ik klik op de drive en wa blijkt nu hij loopt gewoon vast... Ik kan wel andere zaken doen, behalve dien explorer aanklikken want die toont helemaal wit... Ik dacht ik zal via total commander gaan, maar die is ook niet in staat om de cd te lezen... (total commander is not responding...)

Nu dacht ik ik zal mijn cdrwke formateren... Dat ging niet, want heel het systeem loopt precies vast als ik die cd insteekt :(

Dit is nu al het 2de cedeke dat kapot is, pff ik zien da nie meer zitten. 8)7

Mijne writer (scsi) systeemke is
dawicontrol 2976
plextor 12x10x32s (id 4)
Pioneer dvd 305s (id 5 met terminator)

Writen op cdrkes gaat goed, maar die cdrwkes is misere tot en met...

Het is gewrite met nero 6

Als er iemand mij kan helpen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk gaat het ergens fout met CDRWs fikken. had ik ook met mijn hp 7200 i fikker.
Ding was gewoon brak en ondersteunde die dingen neit fatsoenlijk.

heb je al een ander merk cdrw geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 13 August 2003 @ 00:03:
Waarschijnlijk gaat het ergens fout met CDRWs fikken. had ik ook met mijn hp 7200 i fikker.
Ding was gewoon brak en ondersteunde die dingen neit fatsoenlijk.

heb je al een ander merk cdrw geprobeerd?
Dit is mijn tweede merk:
Eerst wast EMTEC (basf) die waren na 2 keer schrijven al kapot
En nu TDK.. Die schreven goed, tot nu nu kan ik niks meer schrijven..

Misschien weet u misschien een goei merk van cdrw?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Verbatim (door Mitsubishi gemaakt) zou ik zeggen...

Plextor geeft toch aan op www.plextor.be welke de aanbevolen plaatjes zijn voor hun drives.

Indien het nodig is, kan je proberen je data (foto's) van die plaatjes terug te halen met www.isobuster.com.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik zou zeggen, gebruik eens nero 5, die lijkt me een stuk stabieler dan nero 6 die net uit is...

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Angels2: de back-button van de browser staat NIET gelijk aan het edit-knopje van Got, maar aan de New reply knop! B) Ik heb dan ook 2 overbodige replies van jou moeten verwijderen (plus een net zo overbodige reply daarop van DynaMikeY). Niet meer doen dus!

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 13-08-2003 12:42 ]

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
BalusC schreef op 13 August 2003 @ 12:42:
Angels2: de back-button van de browser staat NIET gelijk aan het edit-knopje van Got, maar aan de New reply knop! B) Ik heb dan ook 2 overbodige replies van jou moeten verwijderen (plus een net zo overbodige reply daarop van DynaMikeY). Niet meer doen dus!
Sorry, maar het netwerk is hier zo traag (hoe zou dat komen...) dat tweakers meer dan 1 minuut nodig had om te laden en leek vast te lopen. 'k Wou dan nog wat editten en toen stonden er plots 3 postings.... was zeker niet de bedoeling.

[ Voor 9% gewijzigd door Angels2 op 13-08-2003 13:29 ]

Pagina: 1