ik heb een striped array over 2 disk's van 74.5 gb, deze is na de mislukte install in het duits van win 98 failed (ik weet het stom, maar ik had een win98 nodig voor een proggie, en dacht dat het ook wel ging in t duits) in computer management staat disk 2 als offline en de partitie als missing, nu heb ik op een windows support site gelezen dat je dezelfde partitie moet aanmaken en niet formateren dus ik dnek eerst delete partition, nu staat er disk 1 37.28 gb unallocated en disk 2 staat offline en die kan ik ook dus niet samenvoegen met 1...
ik heb in de faq gelezen, en diverse progzels uitgeprobeerd maar niets lijkt echt te werken, ik denk dat de mbr beschadigt is door die install, maar ik hoop dat het op te lossen is... anyone??
owja..echt AL mn belangerijke data staat (tijdelijk) op voor formatten van systeem schijf... dit is echt de kutste week uit mn leven echt ALLES gaat kapot!!
ik heb in de faq gelezen, en diverse progzels uitgeprobeerd maar niets lijkt echt te werken, ik denk dat de mbr beschadigt is door die install, maar ik hoop dat het op te lossen is... anyone??
owja..echt AL mn belangerijke data staat (tijdelijk) op voor formatten van systeem schijf... dit is echt de kutste week uit mn leven echt ALLES gaat kapot!!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 23:43 . Reden: nog ff zeiken... ]