Wil iemand mijn shopsurvey veranderen?
Gaat over de shop Qonline Computers
Orgineel:
Gaat over de shop Qonline Computers
Orgineel:
Dit mag het graag worden:Gepost door JordyB - maandag 4 augustus 2003 - 12:27
Algemene indruk: 7 Service: 4
Ik heb een maand geleden een NEC 1300A besteld. Na 1 week was hij geleverd. was niet op voorraad.
Maar nu een week geleden is hij stuk. Had er 2 DVD's mee gefikt. Firmware update kon niet want het was de laatste die er was. Andere IDE kabels geprobeerd. opnieuw geinstalleerd.
Niks helpt. Dus ding is stuk.
Nu probeer ik al een week lang een RMA nummer te krijgen maar ze reageren er slecht op e-mails. De telefoon nemen ze niet op.
Hoop dat dit snel word opgelost want voel me genaaid dat ik 230,- heb betaald voor een DVD brander en je krijgt nauwlijks service.
Kom op Q Computers, WERKEN!!
Dank u welAlgemene indruk: 7 Service: 7 Afhandeling bestellingen: 8
Ik heb een maand geleden een NEC 1300A besteld. Na 1 week was hij geleverd. was niet op voorraad.
Maar nu een week geleden is hij stuk. Had er 2 DVD's mee gefikt. Firmware update kon niet want het was de laatste die er was. Andere IDE kabels geprobeerd. opnieuw geinstalleerd.
Niks helpt. Dus ding is stuk.
Nu probeer ik al een week lang een RMA nummer te krijgen maar ze reageren er slecht op e-mails. De telefoon nemen ze niet op.
Nu keek ik toevallig op de website. Zag ik opeens staan dat ze tot 12 augustus op vakantie zijn.
Kon dit mij niet even per mail meteen mee gezonden worden?
Het was echt puur toeval dat ik op de website keek anders had ik het nooit geweten.
Ik kreeg de 10de een mailtje dat er een nieuwe brander al onderweg was met een RMA nummer. Ze vonden het alleen raar dat ik het niet wist dat ze weg waren.
- Telefoon word niet opgenomen
- Word niet in mails gezegt
- Toeval dat het opeens op de site stond
Hoe kon ik hier achter komen? Ik ga niet op de website kijken of ze op vakantie zijn.
Er werd mij gevraagd of ik de shopsurvey wou veranderen en bij deze.
Conclusie:
De verpakkingen kunnen beter. De 2de keer was het al beter als eerste keer maar toch.
Service is goed.
Mails worden niet echt snel beantwoord. Al over de telefoon niet te spreken. Maar dit komt door de verbouwing.
Al met al is het toch opgelost en vind het toch een redelijke winkel. Zal hier waarschijnlijk wel nog een keer kopen. Misschien heb ik dan meer geluk dat ik niet de rotte appel heb.