Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] vraag: ivm case cuts

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar halen sommige van jullie die ingewikkelde case cuts

ik heb zo al veele draken gezien, haaien ...
ik heb eens gezocht onder siluette maar op 1 draak na was het een dood eind

beetje hulp gevraagd aub

Verwijderd

Neem neemt een dremel, een portie lef, een HELE hoop slijpschijfjes en een sjabloon. U trekt het sjabloon over op de kast, zet de veiligheidsbril op begint met het dremelen. Na een x aantal uur zie je dat je casecut klaar is. Daarna nog eventueel afwerken met een vijl e.d. en klaar is Tum0r.

Verwijderd

Topicstarter
amai das wel straf, zeker als ik vraag waar jullie een tekening halen

of een sjabloon zoals jij het noemt (ff google achter sjabloon)

Verwijderd

http://biohaz.linuxonly.nl/?cont=yes staan er een heleboel in EPS formaat zodat je ze zo groot kan maken als je zelf wil. Met de search is ook nog wel het een en het ander hierover te vinden. Misschien in de faq ook nog wel.

Verwijderd

Ik kan me herinneren dat er hier op het (CM) forum iemand was die een (groot) aantal pics daarvoor op zijn webspace had staan.
Kan me alleen niet herinneren wie dat was, probeer de search anders.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Geavanceerd zwart-wit zoeken op Google: klik

En je mag hier ook wel nederlands praten hoor :)

Verwijderd

Je kan ze ook zelf ontwerpen natuurlijk.

Ik ben nu zelf bezig met een window te maken met wat een haai erin en een soort van silouette van een haai erbij, en daarna wil ik ook nog een haai in het window graveren. ik heb mijn inspiratie van een tatoage gevonden en van een foto van een witte haai, daarmee ben ik gaan tekenen en zo ben ik op het ontwerp gekomen. Ik maak er alleen expres geen CiP van want ik weet van me zelf dat ik dat toch niet goed bijhoud.

Maar goed, waar het dus om gaat is je cut-out, ik zou dus zeggen ontwerp er zelf eens, het is niet gemakkelijk, maar zeker zeer origineel. En als je meerdere ontwerpen maakt op papier/pc dan kan je ze gaan vergelijken. Iig zucces ermee nog!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je kan er toch echt een boel met de search vinden hoor, en hoe je het moet aanpakken is ook wel te vinden.
Tip: luister naar BananeKoning want die heeft as usual weer es helemaal gelijk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.