Ik kwam toevallig op het artikel van de userbase merge. Dus ik ging kijken bij die prognose site. Tot mijn grote schrik zag ik dat hij Radeonic als nieuwe naam ging gebruiken. Terwijl ik die naam nooit meer gebruik. Die account had ik aangemaakt omdat ik niet meer toegang heb tot dat oude emailadres. Nu heb ik dus Radeonic (Frontpage) aan Coppermine (GOT) gekoppeld terwijl ik liever Coppermine gewoon aan Coppermine koppel, maar dan wel met mijn got emailadres. Ik hoop dat dit nog kan.
Wanneer heb je deze accounts gekoppeld? Daarnet? Dan komt het allemaal goed, omdat er nog niets definitief vaststaat. Als je dit al eerder hebt gedaan, moet er denk ik een DB-admin aan te pas komen, maar zover zal het denk ik niet komen
.
Heb je wel überhaupt een voorkeur opgegeven. Als jouw voorkeur uitgaat naar het GoT-profiel heb je niks te vrezen. Gaat je voorkeur uit naar het profiel van T.net, dan moet je nick veranderd worden.
Ik heb Radeonic aan Coppermine gekoppeld. Maar als er nu een merge komt dan komen de reacties van Coppermine op de frontpage (4 in totaal
) niet onder de nieuwe naam of wel?
Dan wordt het gewoon Coppermine, en hoef je je nergens zorgen over te maken.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1