• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Topicstarter
Een tijdje terug (voor de vakantie), zag ik overal aanbieding waarin een 2-jarig telefoon abbonement (van vodafoon dacht ik) werd aangeboden. Ipv van een gratis telefoon kreeg je daar een x-box bij.

Nu is het zo dat ik meer ga bellen waarschijnlijk, maar mijn telefoon niet aan vervanging toe is. In de vakantie (buitenland) heb ik besloten dus zo'n abbo af te sluiten en een xbox aan te schaffen. Mede ook omdat ik toch nog een dvdspeler voor mijn kamer moest hebben. Dit is dus ideaal :)

Maar nu kom ik terug van vakantie, en nergens meer zo'n aanbieding. Nu vraag ik me af, is dit iets wat winkels(ketens) regelen, of is dit een afspraak tussen bv vodafoon en microsoft.

En zijn er mensen die misschien nog weten waar nog zo'n aanbieding geld?
Of dat die aanbiedingen weer komen (weet niet of het terugkerend iets is).

Heb alle reguliere internetaanbieders gehad, en ook alle telefoon zaken in de stad.

And now the most interresting part of deze grot

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

heb dat destijds ook wel eens gezien ja,.....weet alleen ff niet meer waar, als ik erop kom post ik ff een linkje.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:57
Bij www.GSMShop.nl krijg je contant geld als je daar een abonnement afsluit. Een Vodafone 240 abonnement voor 2 jaar levert je 275 euro contant op ... Kun je zelf wel een X-Box voor kopen lijkt me :)

[ Voor 15% gewijzigd door Juicy op 12-08-2003 22:25 ]

-

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Topicstarter
Dat klopt, maar vind ik vrij prijzig abbonement. Weet dat ze voor de vakantie bij een vodafoon 120 zaten. Daar krijg je maar 175 bij terug (is wel bijna genoeg, maar is het nog niet :)

maar wel bedankt, had er nog niet aan gedacht :)

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 15:54
bij vodafone 300 (1 jarig a €40,50/mnd) krijg je ook rond de €300,- terug. ook ruim voldoende voor je xbox + dvd afstandsbediening en een spel en evt een extra controller.

eigenlijk boeit het niet wat je neemt... die xbox kost geld, die gsm kost geld en geld terug is geld dat je ergens anders voor gebruikt...
kies gewoon een abo via telecomvergelijker.nl en die laat zien waar het het goedkoopst is.

trouwens: redeneer eens anders... ipv een abo van 40,50 per maand, krijg je hetzelfde abo voor bijv €15,- per maand... je belt dus 300min voor de prijs van 60... zo kan je het ook bekijken.
overigens; t-mobile gaf altijd de meeste korting

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Topicstarter
Ik heb idd wel gemerkt dat t-mobile de meeste korting geeft. Denk dat ik 2-jarig abbo van t-mobile doe, en vervolgens het teruggekregen geld aan een xbox besteed. We een abbo van 150 minuten ofzo.
Meer dan 25 euro wil ik niet :)

weet iemand of het makkelijk is om van vodafoon prepaid naar t-mobile abbonement te gaan, met nummerbehoud. Er staat vaak dat ze het proberen. Maar wat zijn jullie ervaringen ?

[ Voor 29% gewijzigd door mr_fragle op 13-08-2003 00:12 ]

Pagina: 1