[Aopen 2412Pro] - foutje?

Pagina: 1
Acties:

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 16:34
Heeft er iemand ervaring met de Aopen 2412Pro DVD brander? Ik ben namelijk van plan deze aan te schaffen, maar zou eerst willen kijken of anderen deze brander al hebben, en met name: of je er tevreden over bent. Eventuele ervaringen over andere Aopen branders (ook CD) ook welkom. Ik heb vroeger namelijk wel eens de fout gemaakt om een Philips 3610 CD burner te kopen ...en had er spijt van dat ik niet van te voren naar ervaringen van anderen had gevraagd. Met de search is trouwens nog niets te vinden over deze fikker.

Mijn oog is gevallen op deze brander omdat MyCom een leuke aanbieding lijkt te hebben. Tot mijn verbazing zag ik namelijk dat er een enorm gat zit tussen de prijs van MyCom (€159) en de daarna goedkoopste (€ 259). Ik vermoed dat dit een foutje is van MyCom... In hun papieren boekje staat bij de foto een bedrag van €249. Nog steeds goedkoop, maar bij de prijslijst staat dus €159 >:) Misschien een tip voor anderen, mits Aopen niet berucht is om "slechte" fikkers? Graag hoor ik jullie opinie's.

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.info/item/16339/png

edit:
Weken later: het prijslijstje toegevoegd, even om te testen of dit werkt :) Overigens, de brander brandt tot nu toe als een trein, niets op aan te merken.

[ Voor 13% gewijzigd door dirkpostma op 25-09-2003 17:04 ]

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 19:48

pinodambini

Dr. Z. Vago

Heb deze fikker nu een paar maanden en heb er totaal geen problemen mee gehad.
Zo ver ik dus iets kan zeggen vindt ik het een goed apparaat!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Tot mijn verbazing zag ik namelijk dat er een enorm gat zit tussen de prijs van MyCom (€159) en de daarna goedkoopste (€ 259). Ik vermoed dat dit een foutje is van MyCom... In hun papieren boekje staat bij de foto een bedrag van €249. Nog steeds goedkoop, maar bij de prijslijst staat dus €159
Voor enkel een +RW brander is dit een normale prijs.

Senile! Senile Oekaki

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aopen Cd branders stonder er altijd om bekend om erg snel kapot te gaan. Ik heb er zelf een gehad was na 50 CD's al kapot.

Verwijderd

Ik heb um sinds begin december en er wel e.e.a. mee gedaan.
Geen klachten tot nu toe en let niet op reply van
Ares, want de cdbranders kun je niet vergelijken met die Aopen dvdbrander; die is nauwelijks van hun. Loopwerk =identiek Philips228 en HP, kwam allemaal bij Ricoh vandaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 02:38:
Ik heb um sinds begin december en er wel e.e.a. mee gedaan.
Geen klachten tot nu toe en let niet op reply van Ares, want de cdbranders kun je niet vergelijken met die Aopen dvdbrander; die is nauwelijks van hun. Aopen, Philips228 en HP200 hebben hetzelfde Ricoh loopwerk.
Pagina: 1