Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik nou willen weten welke bigtower ik moet gaan kopen en waarom!
Ik hoorde al dat inwin en de aopen hx08 favoriet zijn, maar wederom waarom?
Ik wil natuurlijk goed voor mijn BE6+p2-266@345 zorgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Aopen HX08 en ben daar enorm mee in m'n sas (of zas?!) Waarom? Flinke voeding, zeeën van ruimte, voldoende gaten voor extra fan's kortom: toppie kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Sluit me daarbij aan...Heb ook Aopen HX08.
valt weinig aan toe te voegen....

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone Gunman
  • Niet online
Ik heb ook een HX08 en hij valt me _ZWAAR_ tegen... zwaar irritant dat de zijschotten helemaal naar achter moeten voordat je ze los kan halen, en te weinig plaatsen voor fans (bij de cpu kan helemaal geen extra fan worden gemonteerd) Enige voordeel van deze kast vind ik de 300 watt voeding maar ik denk niet dat deze kast de enige is met een 300 watt ps.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 16:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil een Supermicro SC-750A :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de AOpen HX08.... Prima KAST... aleen wel duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm heb eens een kast gezien die veel weg heeft van de die berucht a open maar die was beter 1 fan van 6 cm kon vlak achter de cpu en voorin konden 2 fans dat heeft de aopen niet (gezien op wan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HX08 en een Inwin, en de HX08 van Aopen is mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb "maar" 'n miditower, de A-Open HX45. En da's best 'n leuk kastje. :)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok LG: nog één keer dan:

de zijschotten hoef je niet helemaal naar achteren te halen, je pakt een tang en je knipt in de bovenrand van de zijkant een paar spleetjes erin. En dan ombuigen, misschien klinkt het een beetje vaag maar nu hoeft de zijkant nog maar 5 cm naar achteren. Verder een decoupeerzaag erbij en je hebt een gigantische fan die je recht op de CPU laat blazen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 00:02

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik heb een Inwin bigtower, zeer tevreden mee.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone Gunman
  • Niet online
Heatbuster : dat is inderdaad een oplossing, heb ik bij een oudere kast van mij ook gedaan, nadeel is dat de zijkant wat losser zit en dus sneller resoneert... (vooral als je ff lekker muziek zit te draaien ;) )

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

Femme: je wilde die SC-750A, heb je die uiteindelijk gekocht en zo ja: waarb dan. Ik ben zoekende, maar kan niet veel adressen (lees: nul) vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de HX08, prima kast, kunt er genoeg ventilatoren in kwijt, ik heb er voor 3 zitten... 2 80mm fans en 1 50mm fan.... Je moet gewoon wat gaten boren..... ;)
Pagina: 1