TV station starten

Pagina: 1
Acties:

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Hoi hoi hoi

Ik heb dus de vraag: kan ik zelf tv uitzenden over een 10/100 Mb netwerk.
Ik wil dan geen beelden capturen van de tv-zenders, maar gewoon een filmpje dat op mijn pc staat streamen over een lan (dus geen internet!!).
De search leverde naar mijn mening vooral vragen op ivm livestreams van normale tv...

Wat er welkom is: eventueel programma's, ideale systeemvereisten (kan bv zijn dat zoiets geheugen vreet), euh etc etc...

B)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

Waarom zou je niet video kunnen streamen over het netwerk? Heb je al gezocht op internet?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 17:23
* Termi snapt het niet echt, je hebt pc A deze bezit videobestand A.avi (voorbeeld). Ik zou zeggen, op je videobestand.avi en je gaat kijken ?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:29

MAZZA

Barbie is er weer!

http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/algemeen/piv1.html

Daar staat uitgelegd hoe xs4all dit aan haar gebruikers aanbiedt. Zo te zien kom je uit belgie en gaat dit verhaal niet voor je op maar er staat wel uitgelegd hoe zij media player instellen voor streaming.

Misschien helpt het je :)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Net zoals ik zeg: de search (hier op GoT en google) levert nogal veel capturing en broadcasting op van de gewone tv. Ook nog licenties, en bla bla bla.
En ik denk niet dat internet tv-stations er zo happig op zijn om technieken uit te leggen (denk nou aan launch van yahoo)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

kijk eens bij MS voor media encoder, hiermee kan je precies doen wat je wilt.. ff zoeken had je eraan geholpen

Verwijderd

Een tv kabeltje er bij trekken is veel handiger.
Werkt elktijd goed en vreet niks van je cpu ¬_o.

Het kan wel, ga op de microsoft site op zoek naar de windos media encoder, met de meeste webcam programma's kan het ook ¬_o.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1