Toon posts:

[server2k3] 2k3 wil niet meer opstarten na instalatie XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een clean install gedaan van XP Pro op een andere partitie naast server 2003. Alles goed gegaan met instaleren, maar nu wil server 2003 niet meer opstarten...
Kan nog wel kiezen in de bootloader, daarna zie je die witte progressie balk, maar als daarna het bootlogo zou moeten komen krijg ik alleen een knipperende cursor!

Right, wat heb ik allemaal gedaan in XP Pro... die is in de snelligheid geinfecteerd met RPC lek + omega driverrs voor m'n Radeon geinstaleerd. Maar allebei zouden ze toch geen effect mogen hebben?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Probeer eens te booten met de 2003-CD en te kiezen voor Repair, en dan kiezen voor "Boot" (of alles selecteren)?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 12 August 2003 @ 18:10:
Probeer eens te booten met de 2003-CD en te kiezen voor Repair, en dan kiezen voor "Boot" (of alles selecteren)?
da's nou net de ellende... heb alleen maar hdd's in mijn systeem zitten nu. CD-brander is vorige week kaduuk gegaan... |:(

nog een suggestie waar het aan kan liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 18:38 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb wel een vermoeden ja: óf NTDETECT.COM óf NTLDR die van een versie zijn waar 2003 geen koek of ei van kan bakken.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 12 August 2003 @ 18:46:
Ik heb wel een vermoeden ja: óf NTDETECT.COM óf NTLDR die van een versie zijn waar 2003 geen koek of ei van kan bakken.
ok, ik heb wel laptop met cd... files ook gevonden. Waar moet ik ze terugzetten op server2003 partitie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 19:26:
[...]

ok, ik heb wel laptop met cd... files ook gevonden. Waar moet ik ze terugzetten op server2003 partitie?
Op de active bootpartitie :? B)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 19:30:
[...]

Op de active bootpartitie :? B)
kee dan, heb even rondgesnuffeld in de search op NTLDR en het is eigenlijk simpel, eerst even met atrrib -h -r -s NTDLR bestanden zichtbaar maken, dan overschrijven en vervolgens weer wegpoetsen met attrib + h +r +s.
Dat doe je natuurlijk ook voor die ander en klaar is klara :)

Thanks voor de hulp :>

(en kan ie weer op slot)
Pagina: 1